Dag Allemaal,
Ik heb een vraagje. Wij zijn bezig met de aankoop van een huis. De bank vroeg een schatting van het pand. Dat zou vandaag gebeuren. De schatter had het heel druk dus kon geen precies uur doorgeven wanneer hij zou aan komen. Hij beloofde ons een sms te sturen een half uur voor aankomst. Omdat we maar niets hoorden en de afspraak tussen 15u30 en 16u zou zijn zijn we om 15u45 maar gaan aanbellen bij onze verkopers. Ze wonen achter onze hoek dus het was niet ver.Zij melde ons doodleuk dat de schatter net vertrokken was. Hij had een papier opgesteld en wat foto's genomen. Wij waren dus niet aanwezig bij de schatting. Mijn man heeft dan onmiddellijk met de schatter gebeld. Hij had het druk en was de sms vergeten maar de schatting was wel positief.
Wat vinden jullie hier nu van. Ik hou hier geen goed gevoel aan over ik was zelfs heel erg kwaad. Moeten de 2 partijen normaal gezien aanwezig zijn?
Het resultaat is goed dus ik voel me een beetje ongemakkelijk om te klagen maar toch voel ik me niet juist behandeld.
Het is het eerste huis dat we kopen en het is dus ook de eerste keer dat we met een schatter te maken hebben. Wat is jullie mening? Moet ik hier nu op reageren of gewoon even op mopperen en dan laten passeren en niet meer aan denken.
Alvast bedankt,
An