Link naar IPOS-resultaten

lucgescheiden
Topic Starter

Link naar IPOS-resultaten

#1 , 22 dec 2010 18:38

Geachte heer/mevrouw,

Eerst en vooral wenst het IPOS onderzoeksteam u een prettige kerst en het allerbeste voor 2011! Wij maken van deze kans ook gebruik om u nogmaals te bedanken voor uw reeds getoonde interesse en medewerking aan ons onderzoek.
Na een jaar van verdere analyses, delen wij dan ook graag een aantal nieuwe (deel)resultaten met u:
• Hoe goed of slecht beleeft men de EOT-regeling? Hoe evolueert deze beleving in de eerste 30 maanden?

• Welke koppels kiezen welk traject? Een analyse op basis van objectieve koppelkarakteristieken met speciale aandacht voor rente-zoekend gedrag
• Doen mensen tijdens hun scheiding beroep op een bemiddelaar?

• Emoties in echtscheidingsonderhandelingen

• Wanneer ex-partners elkaar niet kunnen loslaten… Het voorkomen van ongewenst intrusief gedrag bij Vlaamse ex-gehuwden: doen de omstandigheden van de scheiding en de aard van de vroegere relatie ertoe?
• Ik kan zelf beslissen bij wie van mijn ouders ik wil wonen

• Conflict is negatief, maar kinderen willen vooral meetellen na de scheiding!

U vindt deze artikels vanaf vandaag terug op onze website
http://www.scheidingsonderzoek.be
In de loop van 2011 zullen ook nieuwe artikels op de website te lezen zijn. In 2011 ronden wij tevens de IPOS bevraging af. Alle eindresultaten van het onderzoek mag u dan ook verwachten tegen eind 2011.

Mvg,
Het IPOS team
Handige documenten voor Personenrecht

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
kristien100

#2 , 23 dec 2010 07:36

Verwijderd

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”