na 14 weken pc nog niet terug - aangetekend schrijven

el corredor
Topic Starter

na 14 weken pc nog niet terug - aangetekend schrijven

#1 , 16 nov 2010 10:38

ik heb een aangetekende brief (op advies Testaankoop) gestuurd naar de computerwinkel waar ik mijn pc heb gekocht omdat het nu reeds 14 weken is dat mijn pc binnen is ter reparatie, en een redelijke termijn (van 2maanden) dus overschreden is. Pc is tot op heden niet hersteld en is nu voor de 3de keer binnen, zonder resultaat

De garantie is geldig tot 7 januari 2011. (aankoop pc was op 7/1/2009, en pc werkte van begin af aan niet wegens defect moederbord, )

in dit aangetekend schrijven vraag ik de ontbinding van mijn contract en terugbetaling van het aankoopbedrag van mijn pc.

de pc winkel reageert niet op mijn schrijven... welke stappen dien ik nu te ondernemen?

ps: ik heb ook al klacht neergelegd bij Economische Inspectie
Laatst gewijzigd door el corredor op 16 nov 2010 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
float
Juridisch actief: Ja

#2 , 16 nov 2010 10:41

Dan zal je hen moeten dagvaarden.

P.S.: namen verwijderen

el corredor
Topic Starter

#3 , 16 nov 2010 10:45

kan ik dit zelf, of dien ik een advocaat te nemen?

Reclame

Drone

#4 , 16 nov 2010 10:52

vrederechter ( verzoeningspoging ) lijkt mij een logische stap, indien het probleem zich al van in het begin voordoet is de verkoper al van in het begin "in gebreke", hij diende u een pc te leveren die naar behoren werkt.

vergeet niet dat u een "overeenkomst" heeft met de winkel en niet met packard bell.

Sirius legal
Contacteer: Website

#5 , 16 nov 2010 18:54

kan ik dit zelf, of dien ik een advocaat te nemen?
je kan dit zelf, maar zal heel wat meer kans op succes hebben met een advocaat.

Terug naar “Consumenten Koop”