Opstart

kilidwin
Topic Starter

Opstart

#1 , 20 okt 2010 15:26

Beste;

Mijn naam is vandewalle edwin en wil samen met mijn dochter kiliana een kleine hobby-kwekerij en hobby-opvang voor kleine knaagraagdieren opstarten,graag had ik van jullie geweten hoe we dit kunnen aan pakken,hoe alles in zijn werk gaat enz.......
Let wel op wij zouden dit opstarten zonder winstbejag,later als alles goed loopt zouden we willen leden aanwerven en workschops geven over deze kleine knaagdieren,we hebben al een eigen lokaal tot onze beschikking,dit alles zou op basis zijn van hobby behoeften,niet profecioneel.
Hopend op jullie reacties,verblijven wij,

Met vriendelijke groeten Kiliana en Edwin

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JohnD

#2 , 21 okt 2010 17:03

Sorry hoor en misschien een beetje kort door de bocht, maar hobby opvang is het enige goede/positieve. Dierenkwekerij is niet diervriendelijk, er is al genoeg dierenleed. 80% van die diertjes die je gaat kweken komt misschien bij een huurder terecht. Huurder die voor 99% dan weer toch contractueel geen dieren mag houden van zijn huisbaas. Moet ik je een tekeningetje geven waar die knaagdieren dan terechtkomen ? Stop eens met al dat gekweek. Dit is een juridisch forum en geen forum dat u wegwijs maakt hoe u meer kan kweken dan de maatschappij waarin we leven aankan en dierenleed kan veroorzaken.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

Reclame

Terug naar “Vennootschappen & Verenigingen”