intigratietegemoetkoming

bobijn
Topic Starter

intigratietegemoetkoming

#1 , 27 okt 2006 20:45

Mijn dochtertje 22jaar, verlengd minderjarig verklaart op haar 21ste,heeft Down Syndroom, woonachtig bij haar moeder.Zij heeft sinds haar 21 ste een intigratietegemoetkoming waarvan alle kosten betaald worden, kledij, medische kosten, internaat(zij gaat nog naar school tot eind december) .reizen, ect...Nu hebben mijn ex en ik bij een advokaat een akkoord ondertekend waar ik alle 3 maanden de rekeningen moet kunnen controleren en de bankafschriften krijg, zodat er een controle iszodat ikweet wat er met het geld gebeurd.Sedert haar 21 ste betaal ik geen allimentatie meer voor min dochter, overeenkomt in de echtscheidingsakte.Nu constateer ik bij het nakijken van de rekeningen dat mijn ex iedere maand 300 euro aftrekt voor kost en inwoon van het geld van mijn dochter, Zij is twee weekends bij haar moeder en twee weekends bij mij.Persoonlijk vind ik dat zeer veel geld, voor twee weeskends vande vrijdagavond tot de maandagmorgen want dan is zij om 8u30 terug in school, en verblijf zij op het internaat.Mijn vraag is nu mag zij dat doen zoveel aftrekken voor kost en inwoon, mijn ex bassseert zich op de cd rom van de BJGG.Zo niet wat kunnen wij doen, in mijn ogen plundert zij de rekening van mijn dochtertje;bedankt op voorhand

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding