index verhoging onderhoudsgeld

snoopy1
Topic Starter

index verhoging onderhoudsgeld

#1 , 14 sep 2010 22:24

hallo, mijn vraag is waar wij zouden terecht kunnen voor te kijken van de verhoging index van het onderhoudsgeld.
Namelijk moet mijn man 100euro onderhoudsgeld betalen aan zijn ex voor zijn dochtertje maar op het vonnis sta da de vader moet kijken voor de aanpassing van de index, maar weten nie echt waar voor terecht.
Hebben al eens gekeken op internet van zelf uitrekenen van begrijp da nie goed en weet niet of da zal juist zijn
groetjes

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Bijtje

#2 , 15 sep 2010 09:46

Als ik me niet vergis, wordt het percentage voor indexering voor het volgende jaar altijd pas het einde van het jaar bepaald. Wat ik erover gevonden heb is volgende website : http://calc.oletr.net/indexber.htm" onclick="window.open(this.href);return false; voor berekening. Maar ik heb ook eens opgevangen dat je de percentage (bij CPI) dagelijks kan terug vinden in de krant.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”