Veebee en roharro slaan de nagel op de kop als ze zeggen dat criminelen meer het recht aan hun kant hebben dan het slachtoffer, ERG, HEEL ERG.
Ik weet dat een hond niemand mag bijten en dat er veel cowboys onder de bewakingsagenten zitten, doe 10 personen een kostuum aan en 7 personen voelen zich de man, ze denken dat ze het zijn
Ikzelf heb het geluk niet in een kostuum te moeten werken en laat duidelijk zijn dat ik niet de macho wil uithangen door met een hond te werken, ik werk met een hond omdat honden mijn grootste hobby is, ik heb gezelschap op het werk en ik beschik over een hond die voor mij letterlijk door het vuur gaat dus voel ik me veel veiliger.
Moest het zo ver komen dat ik moet kiezen tussen mijn leven en dat van mijn hond of dat van de inbreker dan is mijn keuze snel gemaakt ook al moet ik ervoor in de gevangenis gaan zitten, maar nogmaals ik hoop dat hij nooit moet bijten.
Ik zit op een plaats waar we regelmatig bezoek krijgen, vrijdag laatst 4 personen uit macedonië op het dak van de winkel (1 ervan is door de politie gepakt en zal voorgeleid worden) , 14 dagen geleden 5 polen, 1 maand geleden 3 polen, 5 maanden geleden zijn er 4 polen de winkel binnengeraakt door het dak, moet ik nog verder gaan?
Dus op mijn plaats is een goede hond een must maar ik zou het jammer vinden moest ik veroordeeld worden omdat mijn hond een inbreker toetakeld, alle deuren zijn dubbel vergrendeld zodat er niemand binnen kan maar ook niemand buiten en als ze binnenkomen dan is het altijd door het dak.
Het enige probleem dat ik zie dat zich zou stellen is bvb werknemer/eigenaar die onverwachts nog binnenkomt in de zaak (met sleutel weliswaar) maar dat zal de hond worstwezen op dat moment denk ik.
Hier zie ik geen enkel gevaar in omdat de zaakvoerder altijd op mijn gsm belt indien hij de winkel in moet, ook personeel die nog komen werken nadat de winkel is gesloten moeten eerst bellen op mijn gsm en dat weten ze ook.
In mijn bestelwagen zitten er 2 speciale transportkooien waar de honden in verblijven tot alle klanten de winkel hebben verlaten en alles is afgesloten dan pas komen de honden in de winkel dus ik zorg er wel voor dat alles veilig is, enkel inbrekers bellen niet als ze iets moeten hebben uit de winkel