Problemen bij EOT

philippe26
Topic Starter

Problemen bij EOT

#1 , 05 apr 2010 21:17

Na onze opstelling EOT : Veel voordeel voor haar en weinig voor mij, kom ik tot de conclusie dat ze mijn eerste ex vriendin ook nog zit op te steuken tegen me. Vooral door te zeggen wat zij allemaal krijgt en wat zij ook zou moeten vragen ivm de kinderen. Dit voorval heeft mij doen besluiten dat ik toch maar een scheiding via de rechtbank ga aanvragen.
Een voorbeeld is dat zij mij een bedrag van 25000 euro betaalt voor het huis terwijl ik er meer kan uithalen.
Ik wou mijn goede wil laten zien en zij wil mij neerhalen.
Ik betaal 400 euro voor het huis en nog een 375 euro voor de kinderen. is de helft van mijn maandloon. ik woon er niet meer maar betaal nog wel. Kan ik dit geld nog recupereren? Zit de kans erin dat de bedragen als ik via de rechtbank ga, minder zouden zijn dan 125 euro per kind?

Ik kan zelf geen appartement huren of een ander leven beginnen met zo een hoge kosten.

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding