Hallo allemaal,
eind vorig jaar 2nieuwe ramen en een voordeur in pvc met creme folie erop,laten plaatsen door Winsol.
Nu,plaatsing is perfect uitgevoerd door Winsol Ieper,maar na enkele dagen opgemerkt dat aan ons venster beneden,aan de verticale staander in het midden,er zo allemaal kleine stukskes van de folie af waren.Onmiddellijk de plaatser gecontacteerd,winsol Ieper dus,man is langsgekomen en heeft dit in eerste instantie trachten op te lossen door bij te kleuren met een stiftje.Ingreep was niet zo geslaagd,man was ook van mening dat de fout gebeurd was in de fabriek,en ging bij zn vertegenwoordiger claimer voor een nieuwe vleugel te laten steken.
Paar maand later(begin februari 2010) is de grote baas van de afdeling deuren en ramen van Winsol Izegem dan afgekomen.Die was van mening dat de folie dus net ietsje te ver gekleefd was,en dat die gekleefd was op de middendichting van de staander.Wat heeft die dus gedan;gewoon van boven tot beneden de dichting weggesneden zodat de folie met de stukskes af dus weg was,en alles dus mooi was.Nu,het eerste moment leek me dit oke!?Tot ik smorgens nog es ging kijken en zag dat die dichting dus effectief helemaal weggesneden was en dat er nu van boven tot beneden een spleet van 2 a 3mm is!Dan maar winsol ieper terug gecontacteerd,die het ook raar vond dat dit zo opgelost is en die heeft dan izegem gecontacteerd.Hun antwoord is dus dat het raam technisch perfect in orde is,zelfs zonder die dichting!?Als er dus water in komt zal het via de speciale afvoergleuven kunnen wegvloeien. Maar er kan nu wel water,wind,ongedierte en zo binnen e!?En estetisch,tja als je daar staat met een kier van een paar mm?Mn bovenste venster is wel correct afgewerkt,MEt een dichting in het midden!Winsol Izegem,de hoofdzetel dus,is ook van mening :dat ik nergens moet gaan want dat ik toch geen gelijk zal halen nergens!????
Ik heb toch ramen besteld met dichtingen é?perfect afgewerkt!?Op hun site wordt het trouwens ook gepromoot,perfecte afwerking,middendichting,perfecte isolatie....
Tja,ben dr vet mee é.
Wat denken jullie ervan?Ik heb wel nog mn saldo van 1200€ ongeveer niet betaald!