wachten op 2de sleutel auto van duitse handelaar

pkt
Topic Starter

wachten op 2de sleutel auto van duitse handelaar

#1 , 17 feb 2010 21:43

Midden januari is een garagist/handelaar van hier in de streek naar Duitsland geweest om er mijn BMW te halen die ik gevonden had op het net.
Nu alles is prima verlopen,ALLEEN was er maar 1sleutel bij,terwijl er op de foto's in de advertentie 2stonden,alsook beschreven.
Toen mijn garagist er aankwam was die 2de sleutel blijkbaar zoek en vonden ze hem niet.Nu,auto dan toch maar gekocht,EN op de factuur laten schrijven dat de 2de sleutel nog wordt nagestuurd.
Nu,we zijn al een paar weken verder en ik wacht nog steeds....
Al enkele keren gebeld naar duitse handelaar(als we beln met herkenbaar belgisch nummer neemt ie niet op ,dan maar privenummer) en dan kregen we het verhaal dat mijn sleutel in een andere BMW lag dat ie ook had verkocht en dat ie dus wacht op die mensen tot ze mn sleutel terugbrengen...En daarna stuurt ie hem op...

Ik heb er eerlijk gezegd geen al te goede hoop op(telefoon niet opnemen is niet erg netjes )

En ook qua veiligheid,wetende dat er hier nog iemand rondloopt die zomaar in mn auto kan en er mee wegrijden.

Wat zou ik kunnen doen?Het staat dus op de factuur geschreven dat de 2de sleutel wordt opgestuurd,EN ik heb foto's ervan dat er wel degelijk 2sleutels zijn....

Grtz,
Pkt

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
basejumper

#2 , 17 feb 2010 23:02

Beste,

ik zou in dat geval naar een erkende concessiehouder van BMW gaan en vragen om nieuwe sleutels te voorzien. Zal je een paar honderd euro kosten, maar dan ben je gerust.
Uit zelfbeheersing groeit de Kracht.
Zelfkennis brengt ons tot Wijsheid.
Zelfvervolmaking leidt ons tot Schoonheid.

pkt
Topic Starter

#3 , 18 feb 2010 06:26

Ja,dat zou natuurlijk de makkelijkste oplossing zijn,alleen maak ik het graag moeilijk... :lol:

Nee,ik vind dat ik recht heb op die 2de sleutel,staat trouwens zo op de factuur vermeld!

Heb ondertss Test-Aankoop ingelicht,es kijken of zij iets kunnen forceren.
Grtz,
Pkt

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”