GSM werkt niet meer

dalida
Topic Starter

GSM werkt niet meer

#1 , 31 dec 2009 13:58

Aan allen "HEEL GELUKKIG 2010" gewenst.

GSM gekocht 15/1/09 €119 Sony Ericsson F305.

Op 7/12/09 , Na telefonische afspraak , breng ik hem naar de verkoper, VDBorre, (de gsm is traag en hapert) de man die mij te woord staat zegt mij dat ik hem kan houden tot na nieuwjaar,en dat ze hem dan zullen opsturen voor updates, "je hebt toch 2jaar garantie" zegt hij.

Na welgeteld nog 8 sms-jes, valt alles weg, niets meer, geen reaktie meer.
Op 27/12/09 ga ik met aankoopbon en "de akte van vertrouwen" terug naar vdborre, daar hoor ik:"dit is zeker vocht in de gsm, daar is geen garantie op, maar wij zullen hem opsturen, en iets laten weten".

Ik ben zeer zorgvuldig met mijn materiaal, GSM zit altijd in een zeemleren zakje, plus in een ander zakje,en ik gebruik hem zeer weinig,

Nu weet ik niet wat ik kan doen in geval zij mij zouden afschepen met: dit valt niet onder garantie.
"Dank zij uw akte van vertrouwen u heeft goed gekozen" .Dat is hun slogan toch.----maar eerst maar afwachten.
Toch wil ik graag voorbereid zijn,om niet met mond vol tanden te staan in geval van !.
Dank bij voorbaat.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Drone

#2 , 31 dec 2009 15:06

het is niet aan de verkopers om te oordelen wat de oorzaak zou kunnen zijn of om een toestel dat "defect" word binnengebracht onder de garantie periode te weigeren

het is aan het herstelcentrum om te oordelen of uw probleem al dan niet onder de garantie valt

dalida
Topic Starter

#3 , 13 jan 2010 12:43

heb gisteren mijn GSM terug afgehaald . helemaal gratis , nu maar hopen dat hij het verder goed blijft doen.
Van vocht in het toestelletje , geen sprake meer , wel contacten hersteld en geupdate .

met vr groeten.

Reclame

Terug naar “Gebrekkige Producten”