Allen,
Afgelopen zomer was ik mijn spullen aan het inladen in de wagen en bij het terugkomen, merkte ik een boete. Bleek dus een gas-boete te zijn voor parkeren.
Ik heb meteen verweer aangetekend, opgestuurd met mijn reservatie en volgeladen wagen want ik stond gewoon stil volgens mij (laden en lossen).
Vandaag krijg ik antwoord dat mijn verweer niet aanvaard werd.
Nu, in het antwoord van de sactionerend ambtenaar kwam ik volgende parel tegen:
'dat stilstaan om te laden en lossen zeer strikt geinterpreteerd wordt; dat het niet de bedoeling is dat men de goederen binnen verder in huis brengt en niet onmiddelijk naar de wagen terugkeert; dat het de bedoeling is om deze binnen aan de voordeur af te zetten; dat indien men goederen wil inladen, ,en deze eerst dient klaar te zetten binnen aan de voordeur, vooraleer men zijn auto er plaatst, zodat het laden steeds zichtbaar kan gebeuren'
Mijn eerste gedachte is: 'Ge hebt gewoon losweg zelf toegegeven een eigen definitie te geven aan wat laden en lossen is en stilstaan. Want dat is helemaal niet wat de wegcode omschrijft."
Nu ja, is dat een goed genoeg reden om beroep aan te tekenen, want kheb ook geen zin om dat rolrecht etc te betalen en dan er misschien nog duurder vanaf komen.
Iemand soortgelijke ervaringen?