Bijdragen in kosten = automatisch de helft?

Fabi
Topic Starter

Bijdragen in kosten = automatisch de helft?

#1 , 08 dec 2009 12:08

Als er in een eot staat vader moet bijdragen in kosten school, tandarts, bril ed, is dit de helft of enkel een bijdrage, vb schoolreis kost 250 euro, moeder vraagt 125 euro en krijgt maar 75 euro, kan ze iets ondernemen?
Deze vraag is niet voor mezelf , een collega op mijn werk krijgt alimentatie voor de kinderen, correct, maar de bijkomende kosten betaald hij enkel maar een deeltje, (ik zou al blij zijn) maar ze vind dat hij de helft moet geven. Ik pols hier even!
Bedankt!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roderidder
Contacteer: Website

#2 , 08 dec 2009 12:38

dan moet vader bijdragen in de kosten school, tandarts, bril ed

ondernemen, betwisten etc kan je praktisch altijd, ook al heeft vader bijgedragen in de kosten school, tandarts, bril ed

Ook kan je bij de rechter gaan vragen wat jezelf bedoelde bij je eigen EOT

Uiteindelijk heeft die rechter zijn goedkeuring daarover uitgesproken

RR

hendrik1

#3 , 09 dec 2009 08:33

en dan hangt het er ook wel nog eens vanaf welke rechter je voor je krijgt!
Een man/vrouw die zelf gescheiden is en moet betalen.....een vrouw/man die ook alimentatie ontvangt...een rechter die géén goesting heeft....een fin de carrièregeval of een fris hoentje/haan (zijn allebei kiekens)....
Wees U bewust van de willekeur bij rechtbanken!

succes

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”