Ondanks dat alles in orde is zoals afgesproken doet de verhuurder nogal moeilijk en lijkt het mij net alsof hij erop uit is om een deel van de borg te houden. Ik vind dit alles behalve zeker omdat hij halverwege de verhuis al is komen kijken via ramen, deuren en over de schutting. Na deze controle(?) kreeg ik van zijnentwege een telefoontje dat alle verbeelding tart. Beneden alle peil en zefs met dreigementen dat ie met mij nog niet klaar was.....enz. Nu stel ik me de vraag of ik een gevolmachtigde de sleuteloverdracht kan laten doen daar ik ervoor vrees dat het uit de hand gaat lopen.
Goten en haag is dat voor de huurder of verhuurder Daar hij zijn eigen lijst heeft opgemaakt met te voltooien werken die volgens mij erover is daar ik hier bijna een renovatie ben aan het doen. Alles moet geverfd zijn en de gaatjes dicht (wat ik begrijp en ook heb gedaan. Doch deuren en kozijnen verven lijkt me toch wel erover. Wat kan ik doen om te vermijden dat hij de huurwaarborg blokkeert en alles uit de hand gaat lopen.