Er was een scheiding voorzien met EOT maar mevrouw was ineens niet meer akkoord en het is dus een vechtscheiding geworden. Geld, daar draait het om.
Nu staan in het besluit van de vrederechter toch een aantal zaken waarover je eindeloos kan discussiëren (o.a. wat is "schoolkledij" ... voor mevrouw is die ALLE kledij die ze koopt maar ... dat vinden wij toch overdreven... de beslagrechter echter ging akkoord met alles gezien mevrouw overal het woordje "school" voorplaatst (schoolbroek, schoollaarzen, schoolregenjas, schoolschoenen

Vandaag is mijn vriend gescheiden (hij heeft dit aangevraagd op basis van het feit dat hij meer dan 1 jaar op een ander adres woonachtig is).
De verdeling moet via een notaris gebeuren (o jee, er staat ons nog wat te wachten - wetend dat mij vriend enkel zijn kledij meegekregen heeft toen hij vertrok).
Mijn vraag is : hoe worden de lijnen, de maatregelen, de rechten en plichten dan vastgelegd ? Kan je die voorlopige maatregelen nog laten wijzigen of worden die net overgenomen in de scheidingsakte ?
Het is NIET zo dat wij voor de kids niet willen betalen. Verre van. Het is wel zo dat er ergens een lijn moet getrokken worden.