#1 , 02 okt 2009 21:35
Tenslotte betalen wij nu onze 4de maand twee huis huren, de onze dat nog niet af is,en hier waar we nu nog zitten. Volgens mij zit hij door mij onrechtstreeks in problemen omdat de gemeente en de wijk agent weet dat er hier niemand zijn adres mag zetten. Hij had eerlijk moeten zijn en ons nooit dit gelijksvloer hebben aangeboden om het ons te verhuren. Laminaat in de ingebouwde keuken en salon. Mooie grote namaak marmeren tegels in de gang en wc, laminaat in de opbergruimte, blauwe tegels in de badkamer, witte muurtegels ook in de badkamer. Het stond er allemaal al, en twee kamers...dieren waren welkom. idealer kon niet. Over dat conflict met zijn broer was niet gelogen...over een opslagplaats zijn wij zelf achter gekomen. Mijn man kan niemand in dienst nemen, bespaart ons geld. Hij is verhuizer met onregelmatige uren, hij is 53, ik 41 en mijn dochtertje 13 geworden. Er moet nog schaufage komen en de muren van beneden moeten nog behandeld worden, nog een deel van het plaffon ook. Maar het word de eene dreiging na de andere nu van de verhuurder.