Hallo, enkele manden geleden had ik jullie al informatie gevraagt over het feit dat wij huren, zonder huurcontract en dat wij momentel ons adres niet hier konden zetten. De eigenaar van het gebouw had een meningsverschil met zijn broer die mede eigenaar zou zijn. Met alle begrip..het was tijdelijk wachten voor wij ons adres hier konden zetten. Dus gezien de omstandigheden, een ander huis die wij huurden zonder comfort en kosten aan herstelingen voor ons ( de huurprijs was zeer laag ) Maar uiteindelijk konden wij de kosten niet meer aan. Een vriend ? van mijn man stelde toen de gelijk vloer van het gebouw waar we nu nog wonen aan. Boven ons wonen er nog een paar koppels, ook 1 met een hond.
Dus geen probleem voor ons 2 hondjes en een kat. Wij kwamen er in wonen in de maand Mei 2008. Die situatie kon niet blijven duren, ons adres stond nog steeds op dat huisje. Want wat in geval het verhuurd zou worden, en hier ? hoe doen voor een familiale verzekering- inbraak-brand.
Ik wist dat dit niet verder kon blijven deze situatie. Dus op eigen insiatief heb ik ons willen inschrijven bij de gemeente, dochtertje van 12jaar, ik en mijn man. 14 Januari komt een wijk agent en meld ons zonder document dat wij hier niet kunnen huren, reden...het is een opslagplaats.