de naverkoop dienst van saturn

speedfreak46
Topic Starter

de naverkoop dienst van saturn

#1 , 25 sep 2009 18:56

Op 20/6 kocht ik mij bij saturn een homecinema van samsung.
Na enkele dvdtjes bekeken te hebben begon het lezen te haperen en was de "load"zeer traag. 30/7 bleef hij gewoon in "load"staan en geen beweging meer in te krijgen.toestel ingepakt en naar saturn.Daar even het probleem uitgelegd en de "helpende hand"van saturn zei dat ik het toestel zelf naar e-care moest brengen.dus ik een beetje tegen mijn goesting naar daar om mijn toestel binnen te leveren.Na 14 dagen zelf even gebeld met als resultaat dat ze het probleem niet vinden.Op 14/9 krijg ik opeens een telefoontje dat er een creditnota bij saturn is om het toestel te laten vervangen.saturn gaat u bellen.Gisteren24/9 dan maar eens zelf gebeld en na veel zoeken had een medewerker het gevonden.ik mocht langskomen om te wisselen.Toegekomen in saturn bleek de persoon van het telefoontje al naar huis en de manager wist van geen creditnota.dus ik in een franse collere even mijn gedacht gezegt en met de belofte dat ze mij op 25/9 zouden bellen naar huis gereden.En wat denk je....just, nog geen telefoon.
wat kan ik hiertegen doen?
kan ik schadevergoeding vragen bij zo'n lange wachttijden?

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding