Hoi iedereen..
Ik heb hulp nodig..
De uitbaters van het verblijfpark waar mijn stacaravan zich bevindt, willen komen fotos nemen van mijn tuin, elke week, denkelijk tot die naar hun zin in orde is. Ik huur 1 perceel in dit park.
Ik ben bezig dit volgens de regels en wetgeving in orde te maken, maar ik ben niet akkoord met het nemen van de foto’s (er zijn er al genomen zonder mijn toestemming). De regels waaraan ik moet voldoen zijn mij niet ter beschikking gesteld bij intrede, noch voorzien sindsdien. In het huishoudelijk reglement heb ik niets teruggevonden dat van toepassing is op de situatie die verbeterd moet worden, noch over controles of bezoek momenten of dergelijke.
Ik heb al gezocht, maar ik vind nergens of zij wel degelijk zonder toestemming of mijn aanwezigheid mijn perceel mogen betreden en foto’s nemen nadat ze dit gedaan hebben, telkens terwijl ik niet aanwezig was, en ik gebruik mijn caravan dagelijks, ik verblijf daar omv mijn werk dat kortbij gelegen is.
Voor mij lijkt het een schending van mijn privacy en verstoring van mijn rustig genot dat aan een huurder moet verzekerd worden, maar het is een perceel op een residentieel verblijfpark, en ik vind daar niet de juiste info of wetgeving(en) over op dit vlak.
Heeft iemand een idee of de gewone huur wetgeving van kracht is, of een andere?
Dank bij voorbaar om te lezen en mee te denken,
M.