Borniet,
Jij zou toch moeten weten dat iedere raadsman/vrouw weet welke bewijzen er nodig zijn en bruikbaar zijn.
Opgelet Sperwer, dit is niet altijd zo, zo was mijn eerste raadsman er heilig van overtuigd dat emails niet konden getuigen van overspel of een "relatie met beledigend karakter". Deze zienswijze heeft mij de schuld opgeleverd (terwijl er toen geen sprake was van overspel, enkel van emails die fout geinterpreteerd werden!). Mijn volgend raadsman was daar gelukkig nuchterder in, en zei ook dat ik door die emails zonder meer hing, ook al was er toen nog niets aan de hand.
Laat Isabella dus eerst kontakt opnemen met een raadsman/vrouw.
Die kan zien welke bewijzen zij reeds heeft en haar veel beter verder helpen dan eender wie hier op het forum.
Vandaar dus dat mijn raad aan Isabella inderdaad ook is (net zoals de uwe): praat met een advocaat, hoe sneller hoe beter. Maar ondertussen kan je best ALLES wat je hebt bijhouden.
Ook dat is uit ervaring: ik ben een tijd gepest en bedreigd, vooral via sms. Mijn eerste raadsman zei toen dat dat niets te betekenen had voor het gerecht. Mijn tweede raadsman zei duidelijk dat die smsjes wel bewijskracht hebben, en dat het dus grote zonde was dat ik die verwijderd had.