huurster naar het bejaardentehuis: deel 2

papaecho
Topic Starter

huurster naar het bejaardentehuis: deel 2

#1 , 02 jun 2009 19:06

Bedankt voor de antwoorden die ik op mijn vraag gehad heb. Ik ben volledig akkoord dat ik normalerwijze geen aanspraak kan maken op de opzeg. Nu is het wel zo dat het appartement dat ik verhuurde nog niet volledig ontruimd is er staat nog meubilair enz... De familie moet dit nog verder opruimen en heeft de sleutels nog. Ik had al bepaalde vermoedens en deze zijn vandaag bevestigd. Ik denk dat ik zo vlug mogelijk contact moet opnemen met de familie om een serieuze regeling te treffen.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 02 jun 2009 19:11

Ga het geld wel afgeven aan de bejaarde dame en niet aan de achterneef.

Vandebos

#3 , 02 jun 2009 19:33

En daar bent u wel in uw recht om een bezettingsvergoeding te vragen zolang het pand niet na de opzegging is ontruimd. Dat is immers een derving van inkomsten.

Wel raad ik u aan het pand niet te betreden zonder dat iemand van de familie aanwezig is en niet te vertrouwen op enkel mondelinge overeenkomsten. Zet deze op papier, dan weet iedereen wat van hem/haar verwacht wordt.

Reclame

Terug naar “Huren”