Internetprovider Dommel

micvrom
Topic Starter
Berichten: 8

Internetprovider Dommel

#1 , 19 mei 2009 05:21

Hallo! Hier zijn we nogmaals,

Wij hebben een contract met internet provider Dommel (Schedom N.V.) dat een Nederlands bedrijf is. Nu is het zo dat wij sinds de afsluiting van dit contract nog voor geen byte konden surfen, maar wél elke maand een rekening kregen voor onze lijn. Wat heeft men wel gedaan? Men heeft iemand gestuurd om "de lijn te activeren" in ons apartement. Men heeft een router gestuurd met de post. En dat is het zowat. Men neemt niet op wanneer wij bellen (een volle herlaadkaart tot drie maal toe leeggebeld in vruchteloze pogingen). Men beantwoord geen E-mails (dewelke volgens het contract gelden als normale, fysieke briefwisseling). Men stuurt ons een boete van 500€ omdat wij vroegtijdig het contract opzeggen - wat ik bijna normaal vind (de periode geldt contractueel voor één jaar). Nu krijg ik de indruk dat zij volgens hun contract wel recht van spreken hebben, maar ik wou dit toch even posten want, misschien ben ik de énige onder ons, door enkele nare ervaringen begin ik te denken dat een Nederlands bedrijf er een louche manier van handelen op nahoudt en vraag ik me af of dit volgens Belgische wettelijke normen wel mogelijk is.

Hartelijk dank.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
witchqueen
Berichten: 183

#2 , 30 jun 2009 16:57

kijk eens op www.tik.be, daar kun je volgens mij meer lezen over gelijkaardige problemen, of op www.userbase.be

Reclame

Terug naar “Gebrekkige Producten”