Kinderen houden als ze gedomicieerd zijn bij de papa

Mamavantwee1982
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Kinderen houden als ze gedomicieerd zijn bij de papa

#1 , 24 feb 2022 16:08

Even een vraagje, ik ben mama van twee kindjes en gescheiden van mijn ex partner.

Onze communicatie gaat niet over rozen en na het zoveelste akkefietje besloten om met een advocaat te werken.

Nu echter ik weet als hij een verzoekschrift krijgt dat het hek vd Dam is ik vraag mij dan ook af moest hij de kinderen plots houden ( wat niet de eerste keer is) kan ik dan de politie bellen en heb ik iets om op te staan vermits de kinderen wel gedomicieerd zijn bij de papa?

We hebben wel een gehomaliseerde overeenkomst met week op week wisseling
Maar het domicilie gedeelte maakt me angstig of heeft dat er niets mee te maken

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
eylis

#2 , 24 feb 2022 17:27

Het domicilie van een kind verleent geen extra rechten aan de betrokken ouder. Domicilie en verblijfsregeling zijn 2 aparte afspraken. De verblijfsregeling hoort gerespecteerd te worden.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 24 feb 2022 17:35

Is er een vonnis . Indien vonnis kan u bij politie een PV laten opstellen voor niet brengen van de kinderen. Indien dit blijft duren wordt het parentale ontvoering. Vraag of politie naar uw ex belt om te vragen waar kinderen blijven.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”