geloof hier ook niet direct in. Ik weet dat in bepaalde uitzonderlijke omstandigheden opnames zijn toegelaten in een geding, doch deze waren beduidend ernstiger dan huurgeschillen.Ik wil je wel geloven, maar ben je daar 100% zeker van ? Ik zou iets dergelijks wel eens willen gebruiken om iets onbewijsbaar vast te leggen.Het is wel mogelijk de conversatie tussen u en de eigenaar op te nemen en deze kan rechtsgeldig gebruikt worden.
Die kans zit er dik in.Ik begin me eerlijk gezegd toch af te vragen of ik de enige eerlijke (zo eerlijk mogelijk..) verhuurder in Vlaanderen ben.
En dan heb ik nog niet alle registers opengetrokken, omdat sommigen die mij kontakteren liever niet herkend worden, door een zeer specifiek verhaal te openbaren dat hun onmiddellijk herkenbaar zou maken.De verhalen die ik hier te lezen krijg. Mens mens.
Als ik een poot kan helpen zeg je het maar.Die kans zit er dik in.Ik begin me eerlijk gezegd toch af te vragen of ik de enige eerlijke (zo eerlijk mogelijk..) verhuurder in Vlaanderen ben.En dan heb ik nog niet alle registers opengetrokken, omdat sommigen die mij kontakteren liever niet herkend worden, door een zeer specifiek verhaal te openbaren dat hun onmiddellijk herkenbaar zou maken.De verhalen die ik hier te lezen krijg. Mens mens.
Kan je de vonissen eens plaatsen aub? Bedankt.Het opnemen van telefoongesprekken waaraan met zelf deelneemt maakt geen schending uit van art. 90 ter en volgende van het wetboek van strafvordering, noch een schending van art. 8 EVRM, noch van artikel 259bis van de strafwet.
Deze opgenomen telefoongesprekken kunnen derhalve gebruikt worden in burgerlijke of strafrechtelijke procedures.
Ik heb deze werkwijze al regelmatig aangeraden en gebruik zelf een bandrecorder ( dicatafoon) om een gesprek waar ik zelf aan deelneem op te nemen en daarna woordelijk uit te schrijven.
Een aantal advocaten hebben me dat trouwens aangeraden dat zo te doen.
Er zijn meerdere vonnissen die dit bespreken en verantwoorden sedert enkele jaren al.