xtra kosten bij alimentatie(welke procedure?)

Fabi
Topic Starter

xtra kosten bij alimentatie(welke procedure?)

#1 , 06 jan 2009 15:24

Weet iemand welke procedure ik moet volgen of vragen als de ex geen bijkomende kosten wil betalen?
Brillen, tandartsen ea vermeld op vonnis, kan ik beslag laten leggen?
Dank u!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Rebel-with-a-cause

#2 , 06 jan 2009 18:06

Als het een uitvoerend besluit is dat is vastgelegd in een vonnis, naar de deurwaarder stappen en die zal dit verder afhandelen.

citroentje

#3 , 06 jan 2009 21:37

Voor je naar een deurwaarder stapt zou ik toch eerst een aangetekende brief naar hem sturen waarin je verwijst naar het vonnis.Kopie's van de kosten bijvoegen en hem vragen om binnen de 15 dagen te vereffen zoniet dat je verdere stappen zal zetten die in zijn nadeel zal zijn.

Wie weet als je wat druk uitoefend dat hij toch betaald,wat de kosten van de deurwaarder zal hij ook moeten betalen.

Reclame

Fabi
Topic Starter

#4 , 07 jan 2009 19:32

Ik probeer het, raar dat hier veel vrouwen klagen dat ze een apparte procedure moeten opstarten voor die xtra kosten en er nog na veel jaren niet aan geraken, ik durf geen adv raadplegen, die kosten een smak geld!
Bedankt!

Fabi
Topic Starter

#5 , 21 jan 2009 19:25

Deurwaarder via advocaat ingeroepen, kost me nu reeds 430 euro amaai had beter niks gedaan , extra kosten liggen reeds in de vuilbak, goeie raad mensen nooit uw xtra kosten direct vragen , wacht een jaartje!

Terug naar “Echtscheiding”