Alle persoonlijke gegevens verwijderd - Topic starter gelieve geen persoonlijke gegevens in uw verhaal te geven deze worden sowieso verwijderd ook om die te beschermen - JurecaBE - moderator
Dag iedereen.
Om mijn kinderen niet aan mij te geven , schrijft ex. partner valse beschuldigingen( alleen met haar woorden en de worden van haar partner) tegen mij aan de sociale dienst en laat ze de kinderen voor de rechtbank liegen. Namelijk: Mijn minderjarige kind vorige jaar in de rechtbank X, vertelde de rechter dat vader ze wil ontvoeren en naar andere land wil brengen. In juni in de jeugdrechtbank Y mijn zoon vertelde de jeugdrechter dat hij bang was dat vader hem wilde vermoorden. Ex. partner, samen met sociale dienst Z blijven schrijven in de rechtbank Y valse verklaringen en rapporten:
er was sprake van verbale en fysieke agressie en materiele vernielingen
vader bedreigde reeds de volgende vriend van ex
vader duikt overal te pas en te opas op
vader zet de kinderen aan grof taal gebruik tov moeder
vader ongehoor zaamheid naar moeder toe, hij vraagt de kinderen doods bedreiging tav van moeder te uiten
vader stimuleert de kinderen de kinderen niet op schools vlak, vertelt het zelfs dat dit allemaal niet nodig
vader vilt het niet meer voetballen van de kinderen toe
Naam minderjarige verwijderd ( minderjarige vertelde dat moeder en haar volgende vriend maat regelen hebben genomen om het huis te beveiligen tegen inval van vader
Naam minderjarige verwijderd mist zijn papa soms, hij geeft aan dat hij zijn papa probeert te vergeten en probeert om niet aan hem denken
steeds met de constante te schrik rond de impact of plotse aanwezigheid van vader, moeder bang voor de blijvende impact van haar ex
moeder school veranderen zonder omwille van de constante dreiging/aanwezigheid van vader
vader betrekt de kinderen in zijn kwaadheid ten aanzien van moeder
de schade uit verleden blijvende impact op de kinderen,de angst die kinderen ervaren(zijn bang dan hun moeder vermorden en gewelddading zal benaderen
moeder verliet haar woning met de kinderen , uit angst dat vader hen iets zou aandoen
vader wilt kinderen ontvoeren van school Naam minderjarige verwijderd
vader geen gericht op het emotionele aspect
moeder en haar volgende partner bieden de kinderen de nodige zorg, aandacht en stabiliteit, maar vader niet
onstabiele thuis situatie door vader
oudste zoon van vader van vorige relatie leven met vader had moeten liegen van vader en helpen kinderen( Namen minderjarigen verwijderd ontvoeren)
ontvoeren kinderen naar buitenland
wij werden gewaarschuwd door de agressieve houding van vader
er was sprake van verbale en fysieke agressie en materiele vernielingen
heef een ander opvoedingsmodel, ander vereldbeeld(vader)
de situatie bij vader als onveilig in, vooral op emotioneel en psychisch vlak
hij weigerde namelijk dat Naam verwijderd het X leerjaar zou overboden. Dit leidde tot een beslissing ip de familierechtbank(maar sociale dienst van Z vergeten zeggen dat moet door moeder en rechtbank naar A leerjaar gaan van B LEERJAAR)
tot op heden blijft de angst dat vader hen iets aandoen
de angst die kinderen ervaren, blijf aanwezig
er heerst onrust door de eisende, dreigende en onvoorspelbare houding die vader hanteert
zo waren er eerdere agressie, de dreiging vader zou inbrekenen de kinderen zou ontvoeren
de kinderen zijn emotioneel beschadigd en getraumatiseerd door de ervaring met hun vader
kinderen hebben ze schrik wanner in automoeder zitten een auto gelijkaardig als die vader zien
kinderen zelf praten niet over vader
volgende vriend van moeder vertel voor kinderen samen met moeder dat vader niet geinteresserd is zijn kinderen en vertalen vader wil moeder vermoorden en vader heeft psychische ziekte( natuurlijk werk in sector )
moeder en haar vriend zullen via hun advocaat vragen of ze exclusief ouderlijk gezag kunnen krijgen
schrik en trauma's en ander zijds zodat vader het gezin met rust zou laten
vriend werd reeds fysiek aangevallen door vader
moeder en vriend geven aan dat vader een psychische problematiek kent. En vertalen voor kinderen(schreken kinderen)
vader zou reeds enkele keren aangehaald hebben ten aanzien van moeder en haar vriend dat hij zou vermoorden
moeder en vriend zou eerder aangeven hebben rond vader dat hij een narcist is en een gevaar voor maatschappij
Naam verwijderd duidelijk getraumatiseerd is over verleden, met veel blokkades als gevolg door vader
moeder en haar vriend beide leven met de angst van vader en frustraties
Een beetje over jezelf. Wij gescheiden einde 2014. Vanaf 02/2015 ik ex. nooit gezien, gebeld en geen contact met haar.Positieve email's, brieven van mijne buurmensen, collega's, trainers van voetbal, judo, karting en directie van oude school, foto's en video's van mijn kinderen sociale dienst van Z nooit rekening houdend met de jeugdrechtbank. Vanaf 11/2017 ik mijn kinderen nooit meer gezin. schoolrapporten, ouderscontacten op nieuwe school in Hooglede ik heb nooit gekregen.
Moeder weigert bezoekrecht aan vader vanaf 2015 tot nu toe. Het staat vast dat in de voormelde periode de kinderen meermaals, op niet bepaalde tijdstippen niet bij hun vader verblijven, niet tegenstaande de formele bepaling vanhet arrest van het vonnis te X van 24,12,2014.Het is evident dat de strafrechtelijke verantwoordelijheid van de beklagde niet wordt opgeheven door loutere verwijzing naar de gesgevallende onwil van de kinderen om de omgangsregeling vastgesteld bij rechtelijke beslissing te belemmeren. Het ouderlijke gezag waarover de moeder beschikt impliceert ook naar plicht tot uitoefening van haar moreel gezag tegenover de kinderen met betrekking tot de concrete uitoefening van de voorziene omgangsregeling.
Oudervervreemding vader. Als moeder dient zij een positieve omkadering te creeren ten einde de voorziene omgangsregels te faciliteren. In deze zaak werd vastgesteld dat de moeder deze ingesteldheid nooit heeft gehanteerd doch op bewuste wijze en ernstig loyaliteitsconflict heeft gecreerd tussen de vader en de kinderen, zoals blijkt uit de verslagen van de directeur van oude school van kinderen, voetbaltrainers,vader en zijn broer, logopedist, vermeldt de dat:"door het moeder aan een ernstige vorm van oudervervreemding wordt gedaan en dat de verklaring voor de extreme weerstand van de kinderen in deze richting dient gezocht te worden". Aldus blijkt manifest dat de moeder op bewuste wijze de houding van de kinderen op negatieve vijze heeft beinvloedt ten aanzien van hun vader. Moeder blokkert contact tussen vader en kinderen en haalt hiervoor allerlei redenen aan. De moeder heeft weinig vat op de kinderen. Zij pedaagogisch zwak en mist de vaardigheden om grenzen te treken en de hierarhie in het gezin te handhaven.De ouder die allen het gezag heeft, is verplicht met de andere ouder te overleggenbelangrijke gebeurtenissen van het kinderen. Reden ontvoeren kinderen bij de vader door sociale dienst vanY, kinderen veel stress en problemen op school.Moeder organiseerde deze ,,oorlog,, om de kinderen niet af te geven, op geen enkele manier, gelijk wat de kinderen voelen.
Drogredenen die geen enkel onomstootbaar bewijzen van sociale dienst vanY en ex. partner, die gebaseerd zijn op eenzijdige onderzoeken. Andere onderzoeken die het tegen deel bewijzen worden niet acht genomen.
De onrechtvaardige uitspraak is vaak de oorsprong van een vechtscheiding( iedere 3 de in Belgie). De gevolgen zijn dramatisch. Kinderen worden niet me geven; vaders verliezen contacten met de kinderen; vaders komen in depressies terecht; kinderen missen de omgand met hun vaders; het kinderen wordt door de moeder als een wapen gebruikt in de strijd tegen de vaders en ze schrikt er niet voor om de grootste leugens over vaders te verzinnen.
Met vriendelijke groetenA
gsm: 04123456789
email:12345678
ik zal blij zijn met alle hulp