Er werd bewust eerroof en laster gepleegd door de eigenaars jegens mij op basis van onrechtmatig verkregen informatie - die totaal verkeerd wordt geinterpreteerd - in een huurhuis in het buitenland.
Met 'onrechtmaig verkregen informatie' bedoel ik het verkrijgen van informatie op basis van 1. huisvredebreuk en 2. schending van de privacy en 3. diefstal van nooit voordien gepubliceerd draft-tekst-materiaal dat gesleceteerd/gehaspeld werd en daarna naar minstens drie instanties werd verstuurd als pakket van 250 gr :
a. een koppel in Nederland (wat ongeopend naar mijn advokaat werd verstuurd omdat de misdadigers in een "bommail" naar mij toe zo dom waren om al hun daden tracerend neer te schrijven en hierin melding te maken van het voornemen tot 'bekendmaking' van volgens hen "bezwaarlijke feiten die ik zou achterhouden")
b. een ambassade in het buitenland en
c. naar mijn werkgever in Belgie met de bewuste bedoeling me in een kwaad daglicht te stellen.
Het bekend gemaakte materiaal aan die drie instanties betreft informatie omtrent een justitionele zaak - waaraan ik niet eens een strafblad heb overgehouden (een zaak voor de politierechter met O.M. en een totaal lege zaal) - die sinds jan. 2007 al volledig is afgesloten en geklasseerd, waarna nog eens een herstelrechtprocedure werd opgestart die onlang mag worden beschouwd als "volledig geslaagd".
De daders betreft "vrienden" die ik nu pas - via deze wandaad - heb leren kennen. Ik sta evenwel heel goed met de ouders en familie van één van die daders en wens in feite 'barmhartig' en 'minnelijk' te zijn, hoewel ze me met grove middelen 'onrechtstreeks' te lijf zijn gegaan... De bommail (aan mij alleen of nog andere personen : dat weet ik niet) bevat heel wat lasterlijke insinuaties... Ik wens tezelfdertijd ook kordaat op te treden want ik heb totaal niets te verbergen.
Ik ben zelf op twee vlakken 'onzichtbaar gehandicapt' (én lichamelijk én psychisch), wat trouwens een invloed heeft gehad op de uitspraak in mijn 'zaak zonder daaraan overgehouden strafblad'.
Wat moet ik doen? Hoe reageer ik het meest adequaat op deze crisis zodat ik de juiste signalen uitzend?