Vergund of niet?

Bezorgde mama2
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Vergund of niet?

#1 , 07 okt 2019 21:08

Sinds maart 2017 huur ik op de privaat markt een gezinswoning aan mijn woning vast ligt een kantoor van de voorzorg dat van dezelfde verhuurder huurt. Al vanaf het begin hebben we dezelfde nummer. Ik werd ook een tijdje voorgelogen door de verhuurder dat mijn huisnummer veranderd was naar 10/001 Wat dus niet bleek te kloppen. Nu werd me een paar dagen geleden de vraag gesteld of ik er wel zeker van was dat het pand vergund was om aan 2 personen/zaak te verhuren. Ook heb ik zelf geen eigen voordeur. Ik betreed mijn woning via mijn garage. Wat zijn mijn opties en de gevolgen mocht het pand niet vergund zijn en hoe kan ik uitzoeken of het pand vergund is?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 08 okt 2019 08:41

Meer dan waarschijnlijk, is dat NIET gegund. Ga eens horen bij de bouwdienst van uw gemeente. Samen met de bouwvergunning geven die ook de huisnummers, en gezien jij geen eigen voordeur hebt zit de kans er dik in dat dit niet het geval is.

Reclame

Terug naar “Administratief recht”