Graag een wettelijke basis van deze insteek.en een peperdure pruik van echt mensenhaar wordt daartoe niet gerekend...dat is een luxeproduct.
Graag een wettelijke basis van deze insteek.en een peperdure pruik van echt mensenhaar wordt daartoe niet gerekend...dat is een luxeproduct.
Niet helemaal oneens, maar ik vind intussen dat we hier eigenlijk collectief onze tijd en vooral ook webspace aan het verspillen zijn. Hoeveel woorden zijn er hier nu al niet in dit topic geschreven zonder dat de TS een keer is teruggekomen? Volgt zij dit topic nog wel?Wat echter niet kan is om in de polis op te nemen dat medische protheses 100% worden terugbetaald, zonder daar enige beperkingen aan toe te voegen, om daarna op het moment van terugbetaling die beperkingen plots te voorschijn te halen.
Heel deze casus staat of valt met de algemene en specifieke voorwaarden van de polis, en zoals ik al eerder heb geargumenteerd hebben wij daar op dit moment geen zicht op (uitgenomen de paar regels die de TS aanhaalt).
Sinds wanneer is een "medisch hulpmiddel" hetzelfde als een prothese? Een looprek is ook een medisch hulpmiddel.Ik heb ook niet gezegd dat er een definitie van prothese stond. Er staat letterlijk dat een haarprothese valt onder de definitie van medisch hulpmiddel. Ik heb niets anders beweerd.
Neen, in de wettekst die u aanhaalt wordt helemaal niets gesteld over de definitie van een prothese!Er werd hier geargumenteerd (niet noodzakelijk door dkv, maar wel door medeforumgangers) dat dit geen medische prothese zou zijn. De wet stelt dus iets anders.
Inderdaad, u ziet blijkbaar echt niet in waarom de door u aangehaalde wettekst de zaak van de topic starter helemaal niet vooruit helpt. OK, de wettekst zegt dat een pruik door de MUTUALITEIT zal terugbetaald worden, in bepaalde omstandigheden. De tekst zegt ook (volgens u, ik ben hem niet meer opnieuw gaan lezen) dat de tekst stelt dat een pruik een MEDISCH HULPMIDDEL is.Zucht. Hoe zat dat ook al weer met die uil, kaars en bril?