Bewijs van betaling aan Esso-station.

Creatief

Re: Bewijs van betaling aan Esso-station.

#31 , 23 aug 2011 11:00

In Polen hadden ze daar wél een systeem voor: een slagboom. De slagboom ging pas omhoog als het tankstation er zeker van was dat je betaald had.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
loeki

#32 , 24 aug 2011 08:11

Miguel:
Volgens mij bent U een "echte fantast", want op het Seniorennet laat U weten dat U gisteren 23 augustus in beschuldiging bent gesteld
Dus 2x in beschuldiging gesteld, 19/8 (hier) en 23/8 "seniorennet"
Laat het dus maar voor komen op de rechtbank, dan kunt U daar Uw luchtkasteel verder afbouwen :lol: :lol: :lol:

ganapathi tantra

#33 , 24 aug 2011 18:24

Zelfs als het waar zou zijn dan nog gaan we toch niet beginnen met het veroordelen van elkaar voor zulke futiliteiten
ik snap zelfs niet eens in welke context en waarom u de betrokkene een fantast noemt en waarom hij luchtkastelen moet afbouwen.
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent

Reclame

westhoek

#34 , 24 aug 2011 18:36

Miguel:
Volgens mij bent U een "echte fantast", want op het Seniorennet laat U weten dat U gisteren 23 augustus in beschuldiging bent gesteld
Dus 2x in beschuldiging gesteld, 19/8 (hier) en 23/8 "seniorennet"
Laat het dus maar voor komen op de rechtbank, dan kunt U daar Uw luchtkasteel verder afbouwen :lol: :lol: :lol:
Et alors ?
Het blijkt dat dit verhaal zomaar niet verzonnen is, en is het dat wel, dan toch een topic waard, want het blijkt dat dit meermaals voorkomt.
Zo kunnen we weten van hoe hierop te reageren, allée, we weten het eigenlijk nog niet van zo'n beschuldiging te weerleggen als ze met een foto afkomen, je staat er maar mooi te blinken.

Terug naar “Archief”