Goede ouders komen eigenlijk altijd overeen... gescheiden of niet.En dan moet je overeen komen in co-ouderschap?
Code: Selecteer alles
Geven is de schat waar tevredenheid van gemaakt is. En als de kinderen gelukkig zijn, zullen de ouders dat ook (zou moeten) zijn...
HelaasSo what...
... zelfs niet voor de kindjes ...
... en zo gebeuren er dus familiedrama's.
Die rechter weet dat er niet eens een rechtsgeldige regeling tot stand was gekomen. De reden: Die notaris heeft geen bevoegdheid te waken over het belang van het kind in die onderlinge afspraak.Zij was ongelukkig in hun relatie terwijl ze nu veel gelukkiger is. Er is terug rust in haar leven. En dat is ook belangrijk naar de kinderen toe.
De rechter was niet mild voor haar ex-vriend. Vooral omdat hij zich niet aan de omgangsregeling hield en zijn advocaat uit de lucht kwam gevallen. Dus die heeft hij ferm leugens op de mouw gespeld.
En daarnet heeft ze alweer een dreigtelefoon gehad, meneer ging niet akkoord met de uitspraak en dreigde om haar iets aan te doen. Het was dat hij zo riep en tierde aan de telefoon want anders zou ik het niet gehoord hebben. Maar zijn het niet altijd de grootste roepers die ongelijk hebben???
begrijp ik het goed dat je het niet begrijpt?Dat weet de rechter wel, maar wat als de ex zich daar niet aan houdt? Daarvoor was het dat ze naar de rechtbank moesten. Moet zij dan maar over haar heen laten lopen en haar ex alles toelaten. Hij heeft geprobeerd met list en bedrog en stond daar nu maar te stamelen. Sorry maar daar heb ik geen medelijden mee.
Wie heeft initiatief genomen om een rechtzaak te beginnen?... maar wat als de ex zich daar niet aan houdt? Daarvoor was het dat ze naar de rechtbank moesten...
Hier kan je klacht voor neerleggen bij de politie. Zonder bewijs zal het openbaar ministerie waarschijnlijk niet vervolgen.Gisteren toen we naar huis reden van de rechtbank ging haar gsm. Meneer had nog maar eens het lef om haar met de dood te bedreigen