#21 , 08 apr 2016 17:40
1) Er is nooit schimmel geweest in dat huis
2) De schimmel is eind vorig jaar ontstaan op de keldermuur aan de trap, en verspreid omdat deze niet wordt opgekuist en er niet wordt geventileerd in de traphal
3) PB gemaakt ja, maar inderdaad geld halen bij iemand die er geen heeft... dat gaat niet, dan is er enkel nog de 2 maanden waarborg
4) In het begin poetste de huurder naar behoren, maar sinds 1j staat ze op de lijst voor een serviceflat en nu met de meet in zicht doet ze precies niks meer
5) Een deftige huurder... waar vindt je die nog tegenwoordig. als je een schifting maakt in kandidaten haakt de helft al af als je de basisgegevens nog maar vraagt. Deze week nog gepraat met immokantoor die ook verhuring doen, het screenen van kandidaten is zeer moeilijk, vroeger kon je dit nog impliciet doen door een huurdersverzekering af te sluiten en dan deed de overheid een check, indien aanvaard dan was je best veilig. Ikzelf probeer te kijken hoe ze daarvoor woonden, dat zegt al veel. Maar qua inkomen is en blijft het gokken omdat je geen weet hebt van schulden of afbetalingen, zelfs niet of ze in een schuldenregeling zitten. wet op de privacy toch.
6) Wat dat paffen betreft, er zijn er genoeg die buiten roken, uiteindelijk is dat ook niet bevorderlijk voor de gezondheid zo constant in de rook te leven. Maar wie ben ik he, geen roker alleszins.
Bon, we zullen ervan uitgaan dat na mijn AS de huurder bij besef komt dat het maar een kleine moeite is die ik van haar vraag, en dat we het probleem in der minne opgelost krijgen.