Blind getrouwd

eylis

Re: Blind getrouwd

#16 , 25 feb 2016 19:12

reken maar dat de disclaimers die programmamakers aan deelnemers voorleggen, waterdicht opgesteld en nagekeken zijn door een legertje advocaten. Zogauw een deelnemer het contract ondertekent en de toelating tot filmen én uitzenden kunnen er géén jtuidische spijkers meer op laag water gevonden worden. De programmamakers van hun kant weten ook zeer goed wat ze juridisch wel of niet mogen. Of het allemaal erg deontologisch is, is natuurlijk ean ander paar mouwen...

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#17 , 26 feb 2016 08:22

goh, er zijn wel wat zaken geweest waardoor de juridisch waterdichte contracten achteraf toch niet zo waterdicht leken. Dacht dat er bvb door een rechter geoordeeld werd dat de deelnemers een vergoeding moesten krijgen voor elke dag opnames.

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#18 , 26 feb 2016 09:24

Er zijn inderdaad in het verleden wel akkefietjes geweest, waarbij de programmamakers in het zand beten. Gelukkig niets al te ernstigs, en de programmamakers wetetn dit meestal wel uit de media te houden. Maar ik wacht echt op het moment dat het serieus fout gaat met één van die kandidaten. Dan zal het spreekwoordelijke "kot" wel te klein zijn, denk ik...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”