mijn excuses, mss was ik niet duidelijk genoeg,
ik spreek over schade die al aanwezig was van voor ik de woning betrokken heb, deze schade heeft hij me inderdaad aangetoond toen hij kwam voor dat water, Ze hebben de binnendeuren allemaal herschilderd, en onder de verf staat het vol krassen, wat op het eerste zicht dus ook niet opvalt, tzelfde geld voor de buitenkant achterdeuren, maar de binnenkant van 1 buitendeur is niet herschilderd, en ook beschadigd, doch zie je duidelijk dat dit om oudere beschadigingen gaat.
Hij kan nergens binnen in de woning, tenzij op het einde van het tuintje waar de tussenscheiding niet volledig afgesloten is. Daar kwam hij in het begin door, dus heb ik dat afgezet met een houten plaat. Nadien kwam em over de omheining kijken, waarop ik hem meermaals betrapt heb. Hij mocht dat omdat het zijn eigendom was zei hij, heeft dit uiteindelijk gestopt toen ik hem uitdrukkelijk gezegd hebt dat ik geinformeerd had bij de wijkagente en dit niet mag. Behalve dan die 2 weken terug, toen men de budgetmeter voor gas kwam installeren, stond ik met die installateur in de kelder tot op een gegeven moment meen iemand naar mijn honden te horen roepen, waarop ik naar bovenloop, ik hoor een deur dichtslaan nog en als ik die opentrek zie ik mijnheer en mevrouw nog naar buiten lopen. Als ik hen erop aansprak krijg ik als antwoord dat de garagepoort openstond... Ik dacht dat dit nog steeds geen reden is om binnenshuis te komen... echter kan ik er niets van bewijzen, of moet ik terug met men recordertje naar hun deur lopen...? heb precies ook geen zin in spelletjes
mvg