Mag verhuurbureau foto's komen nemen?

Gebruiker21
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Re: Mag verhuurbureau foto's komen nemen?

#16 , 17 mei 2013 07:47

Dan moet u zich houden aan de gemaakte afspraken met het immo-kantoor.
Tot nu toe nog geen afspraken gemaakt met het immo-kantoor. De enige, mondelinge afspraak was: "We zullen nog wel bellen om verder af te spreken als een kandidaat-huurder wil komen kijken." Voor de duidelijkheid: we hebben zelf niet gehuurd via dat immokantoor, maar rechtstreeks van de eigenaar. Daar zijn ook geen afspraken mee gemaakt wat dit betreft.

Afin, tot nu toe verder niets gehoord van het kantoor. Ik ga verder genieten van ons weekendje weg :-). Lekker ontbijtje staat al klaar zie... Jammer van het weer, maar kom...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
HSLimburg
Contacteer: Website

#17 , 17 mei 2013 15:43

U dient zich te houden aan de afspraken met het immo-kantoor,
maar indien u niet kan op bepaalde data of uren, kan u hun dit best schriftelijk laten weten
en dienen zij hier rekening mee te houden
Tiziano Romeo
Adviesgever Huurderssyndicaat

onze website is gemakkelijk te vinden via google.
Je vindt ons ook op facebook

Gebruiker21
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

#18 , 21 mei 2013 09:00

U dient zich te houden aan de afspraken met het immo-kantoor,
maar indien u niet kan op bepaalde data of uren, kan u hun dit best schriftelijk laten weten
en dienen zij hier rekening mee te houden
Zoals ik al zei: er zijn geen afspraken gemaakt met het kantoor hieromtrent. Maar het probleem lijkt zichzelf op te lossen. Tot nu toe heb ik geen antwoord meer gekregen van het immokantoor en komende donderdag zullen we verhuisd zijn en mogen ze komen kijken wanneer ze willen... Enkel vandaag, morgen en donderdag zijn ze niet welkom, vanaf daarna... no problem...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Terug naar “Huren”