Bureelruimte is geen handelshuur noch domicilie fraude, een tweede woonst zonder domiciliering vanwege te ver af wonen van de werkplek is geen handelshuur noch domiciliefraude, een tweede woonst aangezien een koppel door een moeilijke periode gaat en de uithuizer zijn rechten op de gezinswoning wenst te behouden is geen domiciliefraude.
Er diverse mogelijkheden om een tweede woonst in een fiscaal gunstregime onder te kunnen brengen zonder dat er in de verste verte ook maar fraude bij komt kijken! (middels akkoord van de fiscus, maar dat is de zaak van de huurder, waar de verhuurderbwettelijk zelfs geen inzage in heeft)
De laatste keer dat ik mijn gps bekeek bevond ik me nog steeds in België waar men uitgaat van het bewijs van onschuld en het tegendeel dient bewezen te worden, niet in China waar men in praktijk nog steeds van het tegenovergestelde uitgaat.
TS vraagt naar zaken waar hij naar dient uit te kijken in een dergelijk geval. Hierbij heeft hij een overzicht van de objectieve en subjectieve gekregen.
Zoals onlangs nog door een paar juristen opgemerkt, het lijkt erop dat "domiciliefraude" het modewoord van 2012 op dit forum is geworden.
Tijd voor een slotje.