Bezoekrecht dringend !!!

patrick300

Re: Bezoekrecht dringend !!!

#16 , 29 jun 2012 09:12

Ik lees hier als vader hebt u plichten en RECHTEN daar word niet over gepraat ik heb 7 jaar het hoofdverblijf over mijn zoon ik rijd iedere dag ondanks ik snachts werk 140 km om mijn zoon naar een heel goede school te brengen mijn ex brengt 1 maal om de 2 weken mijn zoon naar school en dat is meestal te laat of ze brengt hem soms niet zonder reden en zonder het school te verwittigen.
Nu heeft ze na de paasvakantie hem niet teruggegeven en zonder mijn toesteming van school veranderd
de eerste drie jaar heeft ze slecht voor hem gezorgd en nu de laatste 7 jaar niets voor hem gedaan hijn haalde op zijn laatste rapport 87 procent voor de paasvakantie toen hij nog bij mij was.
Ik heb mijn zoon nu op 6 juli al 3 maanden niet gezien wel waar zijn mijn rechten :evil:
ik vraag al 7 jaar geen onderhoudsgeld en heb al 11 jaar vast werk op dezelfde plaats en ben zeker dat mijn ex wel onderhoudsgeld zal vragen!.

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Andere”