We kennen elkaar niet, we hebben misschien 1000 woorden uitgewisseld via een forum, dus mijn mening is irrelevant. Zelf hoop ik dat je als je uit elkaar gaat, dit verstandig doet, met andere woorden nog minstens enkele jaren bij elkaar blijft. Laat deze liefde nu maar eens een keer overwaaien en investeer die energie in je jonge gezin ipv advocaten en scheidingsgedoe.Dus u bent van mening dat ik beter ongelukkig en ongemakkelijk blijf rondlopen thuis en in mn relatie en af en toe de kindjes eens afsnauw?
Wat bedoelen die vrouwen toch als ze het hebben over man man man?man man man...
Dat bestaat ja. Eigenlijk wil zowat iedereen dat hun scheidingsverloop een haast rimpeloos verloop kent. De andere ouder niet of zo min mogelijk kwetsen en blijvend respecteren zal m.i. belangrijk zijn.Idd, bedankt! Er bestaat zoiets als "als vrienden uiteen gaan ook hé" dat is toch waar ik naar zal trachten. Het heeft niet mogen zijn...
RR, als je de tekst goed zou lezen waar je naar verwijst, dan zou je begrepen moeten hebben dat het hier over een vrouw gaat.Wat bedoelen die vrouwen toch als ze het hebben over man man man?
http://www.juridischforum.be/forum/view ... 0862#70862
http://www.juridischforum.be/forum/view ... 0977#70977wij zijn officieel gescheiden van 2008 met EOT en co-ouderschap met bilocatie. Toendertijd zouden we alles flexibel regelen want we hadden allebei het beste voor met de kinderen. Sinds hij echter een 4-tal maanden een nieuwe partner heeft, kan niks meer zoals voorheen. er valt niet mee te praten, niet te onderhandelen, gemaakte afspraken worden genegeerd.
Dat is een geweldig moedige stap, maar de beste voor iedereen! Chapeau en proficiat.Om jullie - of het jullie nu interesseert of niet - op de hoogte te houden van mijn situatie...
Ik heb mijn geheime relatie opgebiecht aan mijn partner. En die reageerde helemaal niet zoals ik verwacht had!! Niet kwaad in ieder geval. Hij stortte wel in en smeekte mij om bij hem te blijven. Ik heb hem nu bedenktijd gevraagd en ons gezin functioneert ondertussen best goed verder!
Dit is wat je wilIk zou alles op alles zetten om nog overeen te blijven komen voor de kindjes.
En dit is wat je dwarszitIk zou het liefste in ons huis blijven wonen, zodat de kindjes in hun vertrouwde omgeving kunnen blijven... en ik zou ze het liefste bij mij houden....Ik zou dat het liefste gewoon samen overeenkomen.
Wil je het lang volhouden? En nog op nog een prettige manier ook? Waarbij eigenijk alles wat je wil kan behouden?Hij ... meestal voor geen rede vatbaar...Als je partner je denegreert en zichzelf en zijn computer op de eerste plaats zet, dan moet je al héél sterk zijn om hem graag te blijven zien me dunkt.