In mei Internet Everywhere aangeschaft van één van de bekende operatoren en thuis gekomen werkt het niet.
Dit doordat ik in een appartementsblok woon tussen de appartementen en er dus zeer slecht bereik is.
In de winkel hadden ze niet gezegd dat dit mogelijk was, dus, ik gelukkig als geen ander, maar de pret was vlug om.
Sluit het aan en krijg geen verbinding, moet naar het voetpad gaan om een klein beetje verbinding te hebben en dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Dus, ga naar het M ..... center en zeg aan de bediende dat er een probleem is.
"wij kunnen niets doen meneer, U moet een aangetekende brief sturen naar de firma om te zeggen dat het niet werkt".
Dus, zogezegd zogedaan, ik vraag opzegging van het contrct omdat het niet werkt en doe opzegging zonder kosten en stel de firma in gebreke voor het verkopen van een product die dus niet blijkt te werken. Ondertussen bel ik ook de technische dienst, we kennen het wel, van de ene naar de andere doorgeschakeld worden met muziekjes tussenin .....
De technische dienst gaat het onderzoeken.
Ondertussen krijg ik een eerste factuur. Ga naar het M .... center en daar zeggen ze dat ik dit niet moet betalen en ze belt voor mij naar de klantendienst.
Ze zullen een dossier openen en ook bevestigen ze m'n aangetekend schrijven.
Na anderhalve maand, twee facturen verder, de technische dienst belt mij persoonlijk op om te zeggen dat er inderdaad een probleem is, m'n dossiernummer is nr .........
De klantendienst belt me op en zegt dat ze niet zullen terugbetalen maar ik kan wel een vast abonnement nemen, ze zullen het dan verrekenen !!! ???? !!!!! moord en brand ! Ik wil helemaal geen vast abonnement, ik wil een draadloos die ik op verschillende plaatsen wil gebruiken.
Dus, ik heb nu een mail gesuurd naar het proffesionalcustom team of er aub iemand is die mij echt van dat abonnement kan afhelpen zonder dat ik een ander product door de strot geduwd word.
Ik ben benieuwd hoe dit zal aflopen !!!!!
Ondertussen stond er in de krant nogal wat klachten !!!
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... d=SQ2RJB4B" onclick="window.open(this.href);return false;