Nul tolerantie bij partner geweld

Lex

#16 , 11 mei 2006 15:10

No Woman, No Cry...(Bob Marley, 11 mei 1981 ?)

Anke
Contacteer: Website

#17 , 11 mei 2006 15:39

... zij buiten dan kan ik beginnen opknappen en verkopen ...

Uit uw vorige berichten meen ik begrepen te hebben dat betreffende woning reeds lang openbaar verkocht is.

albertmotar

#18 , 12 mei 2006 11:51

De woning is nog niet verkocht maar ik doe er alles aan ze zelf in te kopen.

Er staat weer een lang weekend voor de boeg en hopelijk eentje zonder verwondingen!!

AM

Reclame

Anke

#19 , 12 mei 2006 15:32

... er staat weer een lang weekend voor de boeg en hopelijk eentje zonder verwondingen ...

Zoek vandaag nog professionele hulp ? u bent ziek !

maartje

#20 , 20 aug 2006 15:19

en hoe zit dat dan met geestelijke mishandeling, in vorm van dreigen ( kind afpakken en bij ouders gaan zetten waar betrokken persoon niet binnen mag)vernederen, zo erg zelfs dat ze niet naar ouders mag, geen vervoer nog geld heeft , de moed heeft opgegevn en nu alles van hem geloofd en in diep dal zit , hoe kan je nu zoeen persooon overtuigende dat dit zeker fout is

sperwer

#21 , 20 aug 2006 15:40

Maartje, je kan het verwijderen door te wijzigen en in de plaats te schrijven

verwijderd
Laatst gewijzigd door sperwer op 21 aug 2006 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.

sperwer

#22 , 20 aug 2006 16:44

Ik denk dat jij dringend een raadsman/vrouw moet gaan inschakelen.
Laatst gewijzigd door sperwer op 21 aug 2006 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.

maartje

#23 , 20 aug 2006 16:48

wat gebeurd er dan zoal , dochter doet wel mee maar ze is depri en ze weet zelfs niet niet meer wat ze zegt of doet , kunnen wij haar pyholoog niet eens beter eerst contacteren of hij heeft hij zwijgplicht, vb zonder dat zij der wat van weet

sperwer

#24 , 20 aug 2006 18:26

Iedereen uit de medische wereld is gebonden aan het medische geheim.
Laatst gewijzigd door sperwer op 21 aug 2006 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.

maartje

#25 , 20 aug 2006 18:30

ik bedoelde eigenlijk zelf contact opnemen met de dokter in kwestie en verhaal eens vertellen wat er aan de hand is , waarom ze in depressie zit

maartje

#26 , 21 aug 2006 20:16

kan me hier in helpen zodat ik kan vragen het verhaal weg te doen wie kan me helpen zodat ik kan vragen om verhaal van forum af te halen dringend want we gaan der aan kapot

sperwer

#27 , 21 aug 2006 21:22

zal het door geven.

webmaster
Beheerder

#28 , 21 aug 2006 21:33

kan me hier in helpen zodat ik kan vragen het verhaal weg te doen wie kan me helpen zodat ik kan vragen om verhaal van forum af te halen dringend want we gaan der aan kapot
Beste maartje,

Je bericht werd verwijderd.

Met vriendelijke groeten,
De webmaster

roderidder

#29 , 09 okt 2006 17:47

Iedereen uit de medische wereld is gebonden aan het medische geheim.
Bij (zware) mishandeling hebben ze nochtans ook plichten dacht ik...

Het zal niet de eerste keer zijn dat een arts een magistraat verwittigd omdat verhalen niet helemaal overeenstemmen met zijn of haar bevindingen.

Hoe dan ook. De nultollerantie is een goede zaak, wel op voorwaarde dat ieder over dezelfde kam wordt geschoren. Het zijn niet de wettenmakers die hier in de fout gaan, maar diegene die ze moeten (laten) toepassen.

RR

M T

#30 , 09 sep 2007 18:09

ik ben vijf jaar mishandeld geslagen beroofd en de politie wou niks doen , het ging zelfs zover dat mijn handtekening werd vervalst en er grote sier met mijn loon en leningen op mijn naam werden gemaakt , na ontsnapt te zijn en naar het buitenland te zijn gevlucht diende ik klacht in met burgerlijke partijstelling , mijn klacht werd doorverwezennaar de raadfkamer en daar werd dan beslist niet te vervolgen en dat ondanks veel bewijzen ...
thans krijg ik een brief van de notaris in een erfenis waarin openlijk een deel van het bedrag mij ontstolen wordt toegegeven en waarin de betaling van een schuldsaldoverzekering op de rekening van de dader alhoewel ik de begunstigde was wordt toegegeven , wordt toegeschreven als ontstolen aan het vermogen van de overledene , terwijl ik niets maar dan ook niets heb gestolen of verdonkeremaand ... wat kan ik doen tevens rekent de belastingen me inkomstenlasten aan over een inkomen dat ik nooit heb gehad en voor een periode dat ik niet eens meer in belgie verbleef , belastingsbrief ontving ik nooit aangezien de gemeente mij weigerde over te schrijven naar het buitenland waar ik nog steeds verblijf ,,, ook van een teruggave of herziening willen ze niet horen ..

ik ben in heel deze affaire behalve mijn loon en de leningen die men op mijn naam nam met vervalste handtekeningen ook nog eens alle sommen die mij toekwamen van de verkoop van onze eigendom zijnde 79000 euro kwijtgespeeld ...en dat alles omdat er blijkbaar geen enkele juridische beveiliging is voor de slachtoffers van geweld

dank u belgie

Terug naar “Praat café”