Attest wat mee doen

louiza
Topic Starter
Berichten: 186

Attest wat mee doen

#1 , 11 mei 2022 14:55

Beste

Ik krijg elke jaar een attest inzake uitgaven voor de opvang van kinderen minder als 14 jaar inkomensten jaar '

Wat moet je daarmee doen is mijn vraag?
Aangeven bij je belasting uitgaven ? Of neemt de belasting dat al automatisch mee in de personen belasting aangifte?.

Hopelijk heb ik me duidelijk verwoord in hoop op begrip en misschien een antwoord op me vraag.

Groetjes
Life is a journey enjoy the ride.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 11 mei 2022 16:11

Als je een papieren brief invult, noteer het bedrag dat op dat attest staat in het juiste vak in, en voeg een kopij bij uw aangifte.
Via Tax on web idem, maar dan dien je de attesten zelf bij te houden, en pas over te maken als ze het u vragen, Wel het vakje aanvinken dat je het attest zal bijhouden...

louiza
Topic Starter
Berichten: 186

#3 , 11 mei 2022 17:30

Als je een papieren brief invult, noteer het bedrag dat op dat attest staat in het juiste vak in, en voeg een kopij bij uw aangifte.
Via Tax on web idem, maar dan dien je de attesten zelf bij te houden, en pas over te maken als ze het u vragen, Wel het vakje aanvinken dat je het attest zal bijhouden...
Ok bedankt hoor, nog een vraag kun je ook van vorig jaar meegeven of is dat te laat?
Groetjes
Life is a journey enjoy the ride.

Reclame

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”