Aankoop smartphone

lgreetje
Topic Starter
Berichten: 32

Aankoop smartphone

#1 , 09 mei 2022 14:03

Ik heb zaterdag 30/4 een smartphone gekocht in Wijnegem shopping (fysieke aankoop). Ik was thuis bezig met verder instellen en opeens werd het scherm zwart en ik kon er niets meer in doen. Het geeft "fastboot" weer. De toets voor mijn vingerprint bleef trillen. Telkens ik opnieuw startte werd het scherm zwart. Door dat probleem moest het hoesje en simkaart verwijderd worden waardoor de gsm uit mijn handen op tafel viel en ook nogeens gebarsten is. Na het volledig uit en aangezet te hebben werkt het wek terug. De klantendienst/verkopers willen/kunnen me niet helpen omdat de barst zogezegd het probleem is voor de garantie en omdat ze het mankement niet kunnen zien. Maar ik heb het wel op foto.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
ongelukbelaagd
Berichten: 514

#2 , 09 mei 2022 14:30

Het is niet duidelijk wat uw vraag is.
U hebt de gsm laten vallen waardoor er een barst in het scherm is --> niet onder garantie
Wat bedoelt u met "mankement niet kunnen zien"?

lgreetje
Topic Starter
Berichten: 32

#3 , 09 mei 2022 14:56

@ongelukbeklaagd,
De weergave "fastboot" in rode letters op het zwarte scherm is niet constant. Heb er wel een foto van. Het trillen van de knop ook niet. Wss door een fout in de chip ofzo. Ken er niets van.
Omdat ik ongerust was heb ik mijn simkaart dan terug in mijn oude gsm gestoken. Maar bij het verwijderen van het hoesje schoot de gsm uit mijn handen op tafel en is er een barstje in. Daarom wil men het toestel niet terugsturen. Omdat het barstje de hele garantie teniet zou doen. Ik zou eerst het barstje moeten laten maken. Kan dat zomaar?

Reclame

Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#4 , 10 mei 2022 15:57

Na het volledig uit en aangezet te hebben werkt het wek terug.
Waarom zou er dan nog een garantieprobleem zijn ?

Terug naar “Gebrekkige Producten”