solliciteren tijdens ziekteverlof (praktische proef & mondelinge proef)

sorbonne
Topic Starter
Berichten: 27

solliciteren tijdens ziekteverlof (praktische proef & mondelinge proef)

#1 , 27 apr 2021 14:38

Beste leden,

Door een aanhoudend rugprobleem en nu reeds 4 mnd. thuis aan de ziekenkas ben ik aan het uitkijken naar een eventuele andere job om mijn rug te ontlasten.
Nu heb ik een kandidatuur die goedgekeurd is en deze mensen vragen mij om een praktische proef en een mondelinge proef te gaan afleggen op hun depot.
Mag ik dit doen zonder een probleem te krijgen met de ziekenkas. De proef gaat door op een zaterdag en er zijn geen financiële tussenkomsten vanuit de instelling zelf.

Bedankt voor de moeite
Mvg,
Kurt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 27 apr 2021 15:57

Als jij van de arts jouw woning mag verlaten, zie ik geen probleem, zeker gezien het op een zaterdag is.

sorbonne
Topic Starter
Berichten: 27

#3 , 27 apr 2021 16:00

Ik mag de woning verlaten van de arts.

Reclame

jefke007
Berichten: 1812

#4 , 28 apr 2021 16:21

aan adviserend arts ( AA ) van je ziekenkast, moet je zeker voorafgaandelijk toelating vragen, ook al ontvang je geen geld voor die prestatie

( terloops ziekenkast betaalt ook op zaterdag, maar dat doet totaal niet terzake )

sorbonne
Topic Starter
Berichten: 27

#5 , 29 apr 2021 09:07

Oei dit zijn 2 tegenstrijdige antwoorden .

Terug naar “Andere”