Rugoperatie - heel zwaar + medische fout.

zwartepanter
Topic Starter
Berichten: 14
Juridisch actief: Nee

Rugoperatie - heel zwaar + medische fout.

#1 , 22 mar 2021 01:21

Hallo, ik ben een man van inmiddels 28 jaar.

Toen ik 23 jaar was, heb ik een scoliose-operatie ondergaan bij Dr. Naam verwijderd webmaster wil geen proces wegens laster of eerroof... JurecaBE - moderator

Er werd vanalles met me gedaan, en dit was allesbehalve correct.

Nu jaren later heb ik bijna het totaalplaatje verstaan. Het laatste dat ik heb kunnen te weten komen is dat deze 'dokter' mij een teen wilde afsnijden omdat ik mij maar niet wilde 'kyfotiseren'. Hij bespreekt het ook zo, maakt er echt geen geheim van. Ik denk dat er hier iets anders gaat gebeuren. Of laten we hem weer heel?

De scoliose-operatie werd niet gedaan bij andere chirurgen, omdat ze het 'gewoonlijke' spel niet meer met mij konden spelen.

Ik zit nu eigenlijk gewrongen, omdat deze chirurg echt wel heel 'evil' is. Hevige stalking was hier ook aan te pas gekomen, om toch maar die fout niet te moeten toegeven.

Heeft iemand nog ervaring met deze dokter? Alles is van het internet gehaald. Dikke merci.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
zwartepanter
Topic Starter
Berichten: 14
Juridisch actief: Nee

#2 , 22 mar 2021 01:30

We zijn nu meer dan vijf jaar later, en zal recht hebben om de beelden te zien dat ik inderdaad 'zo' gedurende die jaren heb gestaan. En dat hij er niet in geslaagd is... . Zeer creatief gevonden, die carrière van hem.

jef007
Berichten: 1679

#3 , 22 mar 2021 11:16

ik denk dat ge best de naam van die dokter verwijderd!!!!!

Reclame

LYNX XX
Berichten: 2495
Juridisch actief: Nee

#4 , 22 mar 2021 11:52

#3 Juist.
Ik had die melding al gemaakt deze morgen. Maar is niet op het forum gekomen.

Hij moet die verwijderen : kan hem zuur te staan komen. En zeker tegenover medici.

zwartepanter
Topic Starter
Berichten: 14
Juridisch actief: Nee

#5 , 22 mar 2021 13:07

Hoezo? Dr. Naam verwijderd webmaster wil geen proces wegens laster of eerroof... JurecaBE - moderator bedoelt u? Dikke merci alvast !

zwartepanter
Topic Starter
Berichten: 14
Juridisch actief: Nee

#6 , 22 mar 2021 13:09

Ik ken anders een chirurg die even naar de patiënten in dit land wil kijken en hoe het hier aan toe gaat, gewoon omdat ze niet kunnen en niet juist kunnen denken, zèlfs nadat ze de informatie duidelijk geschreven of mondeling, dus altijd in directe vorm, hebben gekregen. Ik zal ook meerdere hier laten meekijken hoe het spel werd misbruikt, ze doen het hier ècht niet goed; Als ze nu nog niet 'genoeg' weten om het wel goed te doen, dan weet ik het niet meer.

Het bewijsmateriaal dat mijn rugproblematiek bijna vollédig door het zieke systeem werd veroorzaakt loopt op. En dan ook nog is verzorgd worden, verder de dieperik ingeduwd door het verzorginssysteem... . Een groot - lang proces tégen dit systeem wil ik helemaal niet. Dus knoop dat ook in uw oren, dat wil ik ook nu weer niet he.

Alle prominente mensen in dit land hebben allemaal een aanknopingspunt met het buitenland. Dus ze hebben m.a.w. een voet -of een been hier, èn een been 'ginder' . Dat zien we, zeker als we kijken naar de manier waarop ze beslissingen nemen, en welke ook. Ik heb die luxe niet. Ik heb enkel beide voeten - benen 'hier' . Dat kan (eindelijk) wel eens in mijn voordeel werken. Dit hadden ze wellicht niet zien aankomen. Dit is hoe je, misschien wel alle, rugproblemen oplost. Ik ben dus een held, en heb de mensheid genezen van de vreselijkste 'ziekte' die je maar kunt hebben. Dat kom op mijn CV te staan hoor.

jef007
Berichten: 1679

#7 , 22 mar 2021 13:49

kan je misschien ook wat psychische hulp gebruiken??

zwartepanter
Topic Starter
Berichten: 14
Juridisch actief: Nee

#8 , 22 mar 2021 14:00

Dit gaat niet zozeer over het spel - maar over hoe de patiënt tegen zijn wil - omdat het niet met hem werd afgesproken - en hoe zijn persoon en persoonlijkheid werd doelmatig werd aangetast. Dit gebeurt elders nooit op deze manier. Dat kan gewoonweg niet.

Als ik mijn zaak vollédig alleen en rècht kan verdedigen... . Dan heb ik me bewezen.

Ik zal psychische hulp inschakelen, voor mezelf, de psychische hulp die u mij aanraadt. Welke is dat? Bedankt.

Als u mij dit zegt, dan heb ik wellicht iets over het hoofd gezien.

Franciscus
Berichten: 38583

#9 , 22 mar 2021 14:19

Ga eens praten met een www.caw.be in uw omgeving.

jef007
Berichten: 1679

#10 , 22 mar 2021 16:27

en met een goede psychiater

zwartepanter
Topic Starter
Berichten: 14
Juridisch actief: Nee

#11 , 22 mar 2021 16:39

We hebben ze. Bye bye.
Is niet mijn schuld dat ze niet willen meewerken met het gerecht.
Ik hou van mijn job. En dat bewijs ik ook.
En die advocaten zijn er ook 'geweest' .

Ik heb de prachtige carrière, en zij niet he. Zo heb ik het gerecht opgekuist, en ook de fraude, grootste medische fraude ooit meteen opgeklaard.
OKe, de operatie zal even langer duren dan verwacht. Ik wist niet dat ik ook met hen te maken ging hebben. Ik heb geen schrik hoor, ik heb de wetten van de fysica zelf niet geschreven, maar ik begrijp ze wel heel heel goed. En een rug met perfecte staaf en mooie diepe schroeven is waar ik naar streef, om deze jongen een mooie toekomst te geven. Moest ik advocaat zijn, dan had op die manier zeker voor gevochten. Een zaak zoals zij werken - met die psychiater en mentaal welzijn, ik denk dat iedereen wel ziet wat er werkelijk gaande is. Ik hou hier wel van;

Dit was dan verraad, neem ik aan? In de papieren zal staan dat het maar een bochtje was van 30°, en dat er gewoon 'zo een jongen' tevoorschijn kwam, en omdat hij zo zaagde hebben ze 'dat maar' van gedaan. Alle papieren kloppen, al mijn medische papieren.
U mag mijn kantoor ook komen bezoeken, alle papieren kloppen hoor.
De echte papieren - informatie zit achter een geheime wand van mij.

Die (top)chirurg heeft ook bij het leger gestudeerd. Recent heb ik begrepen dat ze (het leger) dat inderdaad metéén verraad noemen.

zwartepanter
Topic Starter
Berichten: 14
Juridisch actief: Nee

#12 , 22 mar 2021 17:06

die man - die onder de nickname 'jef 007' op het internet tekeer gaat, woont op de grens Oost-Vlaanderen - Henegouwen. Zijn functie is gewoon dit, gelijk hier. Een man die wat raar mondig is, met zijn mond, naar de rechter kant - kinding. Das eentje voor mij !

zwartepanter
Topic Starter
Berichten: 14
Juridisch actief: Nee

#13 , 22 mar 2021 17:18

Als het dat Sterrenmeisje verhaal werkelijk was ) dan was ik allang heropereerd, maar ik wilde bewijzen dat het niet zo is.

Ah die O-arm werkt ook zo? En ziet die chirurg dat? oei. Interessante verkenning. Ik weet wat mij te doen staat. Weer zo iemand zoals jef007... . De fabrikant even contacteren.

Sterrenmeisje? Ik wil mij natuurlijk niet belachelijk maken. Dus we gaan 'eromheen' gaan, zoals een oude lerares van mij heeft gedaan.

zwartepanter
Topic Starter
Berichten: 14
Juridisch actief: Nee

#14 , 22 mar 2021 17:25

OK we hebben hem, die Fanciscus is gewoon iemand van het personeel zelf van die chirurg. Zij doet anders ook wel heel heel raar rond die chirurg tegenwoordig, maar alé, omdat zij het is.

Zeg en die Jef007, we willen natuurlijk hier kunnen rondrijden met Porsche's- Ferrari's en Lamborghini's. Altijd het spel zo willen breken. Gebruik ook eens uw verstand. -- Ah zij dachten 'op die manier' om mijn operatie te doen falen... . Ik denk dan zo hee. Nu het leger hen toch zielig heeft verklaard.

lukasi
Berichten: 1138

#15 , 22 mar 2021 17:36

in plaats van een monoloog te voeren waar kop noch staart aan te krijgen is,
zou je beter een dialoog starten en al zeker niet beginnen met bedreigingen te uiten naar medeforummers .

Terug naar “Medische Fouten”