bankkaart ingeslikt

Eddy Costal
Topic Starter
Berichten: 66

bankkaart ingeslikt

#1 , 31 dec 2020 15:41

als de bankkaart wordt ingeslikt in een self bank moet men onmiddellijk nr 070344344 card stop bellen. Stemcomputer vraagt dan uw rekeningnummer of kaartnummer . Vermits de kaart is ingeslikt weet men dat niet op dat moment. Hoe gebeurt dat eigenlijk allemaal.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Kali
Berichten: 762

#2 , 31 dec 2020 16:17

Op basis van bank, naam en dergelijke kan die kaart teruggevonden worden als ik me niet vergis ... (rekening nummer heb je soms ook nog op de bank app staan ...)

Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#3 , 31 dec 2020 16:49

Fotootje van (voorkant) bankkaarten op je telefoon is wel eens handig

Krijg je niemand aan de lijn als je niets ingeeft, of # drukt ipv nummers ?

Doen alsof kaart ingeslikt wordt is 1 van de fraudemethoden ... vandaar CardStop

Reclame

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#4 , 31 dec 2020 17:06

kaart word ook ingeslikt wanneer u ze er niet uit haalt, en na zoveel seconden slikt men ze dan in uit veiligheid, bij sommige banken kan men ze gaan halen de dag nadien, maar mijn vrouw heeft dit een tijd geleden voor had en ze hebben een andere aangevraagd, men zei dat deze door een speciale diens die het geld er insteekt ze mee genomen word en zij er niet aankunnen.

We hebben we kaart stop niet gebeld daar ze in de automaat zat dus niemand kon er aan .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

LYNX XX
Berichten: 2504
Juridisch actief: Nee

#5 , 01 jan 2021 11:34

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201231_95913118

Card stop lijkt mij dan ook niet waterdicht : zie artikel in editie van heden.

Thomas_A
Berichten: 2304
Juridisch actief: Nee

#6 , 01 jan 2021 18:40

Ga ervan uit dat de meeste mensen die een kaart kwijt raken in hun online banking app kijken. Heb ik alleszins gedaan.

Terug naar “Bank & Beurs”