Beëindigen contract onbepaalde duur in onderling overleg

alpedhuez
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Beëindigen contract onbepaalde duur in onderling overleg

#1 , 14 okt 2020 19:00

Momenteel thuis door ziekte (sleutelbeenbreuk half september). Dit jaar al longontsteking in januari en corona gehad in maart(helaas niet bewezen, niet getest....) en herval gedaan in juni. Thuisgezet nu tot en met half december en daarna half februari terug operatie (plaat eruit nemen) en weer 2 tot 3 weken thuis.

Dit gemeld aan mijn werkgever telefonisch en hij zei dat ik beter zou uitkijken naar een andere job omdat ik hem de laatste tijd al teveel gekost heb... we zullen dit onderling wel regelen zei hij.
Kan dit zomaar en wat houdt dat dan allemaal in?

Heb net geen 10 jaar dienst waarvan 9 jaar amper afwezig geweest...

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Oude Belg
Berichten: 3192

#2 , 16 okt 2020 11:03

Als uw werkgever u kwijt wil, moet hij u maar zelf ontslaan. Kost hem wel geld, onderling overleg is voor hem voordelig, voor u niet : u zal geen recht hebben op werkeloosheidsvergoeding en dergelijke. Niet doen!
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Reclame

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”