Geloofwaardigheid JF

LeenW
Berichten: 12811

Re: Geloofwaardigheid JF

#16 , 27 jul 2020 16:57

Ter info, ik heb die negatieve reacties ook gelezen en deze zijn uitsluitend van mensen die hier zijn buitengesmeten omdat ze geen respect hadden voor de regels. De vele mensen die hier goed geholpen zijn (zeker en vast ook door mensen in deze topic), laten nooit een recensie achter, wat uiteraard jammer is.

PS: Omdat vrijheid van meningsuiting hier vaak valt, dat wil enkel zeggen dat de Staat u niet mag tegenhouden om uw mening te geven. Een privé forum kan wel beslissen om enkel bepaalde onderwerpen aan bod te laten komen en andere onderwerpen te weigeren.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12811

#17 , 27 jul 2020 18:33

Nog een bijkomend bericht, ik denk dat de status van Lynx een gevolg is van onze antispamfilter. Ik vermoed dat door de vele registraties vanuit 1 IP er moderator goedkeuring nodig is alvorens u kan posten. Ik heb nog geen functie gevonden om dit uit te schakelen, maar het is dus ook geen geplande censuur.

LYNX XX
Topic Starter
Berichten: 2493
Juridisch actief: Nee

#18 , 27 jul 2020 18:47

Leen, ik kon met father bis niet meer inloggen. Melding gebruikersnaam, password en emailadres niet geldig.
Kreeg dan de melding om beheer te mailen. Heb dit 4 x gedaan zonder antwoord.

Dus was ik genoodzaakt om een nieuwe nickname, password en emailadres.
Het is niet mijn gewoonte om mij te verstoppen achter een nieuwe nickname. Heb dat trouwens ook gemeld bij overgang van father b naar father bis met dezelfde problemen. En de stijl van Lynx is direct herkenbaar.

Mijn bedoeling op dit forum wil ik zeker nog eens duidelijk maken. Ik wil topic starters een gegronde, onderbouwde en op enorme ervaring ( op meijn domeinen ) te helpen en op het juiste pad te brengen.

In discussie topics wil graag mijn eigen mening etaleren ( praatcafé ). Ik zal trouwens ooit nooit forum leden of topic starters verwijten, beschuldigen van domheid of verkeerde info. Enkel bereid tot een positieve bijdrage.
Respect voor ieders mening, ook al is het niet de mijne.
Indien ik op de reacties van respectabele forumleden een mogelijke aanmerking heb, doe ik het gewoonlijk met een PB.

Van onderwerpen waarvan ik niet voldoende geschoold ben, blijf ik wijselijk af. Schoenmaker blijf bij uw leest.

Reclame

LeenW
Berichten: 12811

#19 , 27 jul 2020 19:12

Helaas kunnen moderatoren niet alles wijzigen, dus ik vrees dat u moet wachten op antwoord van de webmaster om dit in orde te krijgen.

lukasi
Berichten: 1138

#20 , 27 jul 2020 19:27

bouwverlof ?
4 berichten op 10 minuten of met een interval van enkele dagen.
Herkenbare stijl ?
Ik stel me dan toch vragen over de zin van dit.
En zeker of dit openbaar moet. Dit dispuut is tussen jou en Juridisch forum en ik heb daar geen enkele zin in.
Dit wil niet zeggen dat ik jouw antwoorden niet kan smaken, integendeel .
Moest ik gewoon effe ook kwijt.

Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#21 , 27 jul 2020 21:32

"De vele mensen die hier goed geholpen zijn (zeker en vast ook door mensen in deze topic), laten nooit een recensie achter, wat uiteraard jammer is."

Over al die jaren dat ik reeds deelneem aan dit forum heb ik al heel wat positieve tot zeer positieve recensies ontvangen zowel in een bericht op het forum zelf als via persoonlijk bericht.

Ik wil dan ook een oproep doen om samen een inspanning te doen om terug een positieve wending te geven aan dit juridisch forum en de oorspronkelijke bedoeling te herstellen en te eerbiedigen. Ik stel daarom voor om een apart discussieplatform te voorzien voor "bespreking" van juridische vraagstukken waarin iedereen zijn gading kan vinden met respect voor onze Belgische rechtsregels. Iedereen die dit niet wil lezen, zal het dan ook niet lezen en zich niet nodeloos ergeren. Enkel de jurist binnen Jureca zou dan deze rubriek ietwat in het "oog" kunnen houden met eerbiediging van privacy en vrije meningsuiting. Politieke niet-juridische discussies horen hier uiteraard niet thuis. Zij horen thuis op een van de politieke forums en die zijn er meer dan genoeg op het web of via sociale media.

Dus a.u.b. gooi niet langer olie op het vuur.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#22 , 28 jul 2020 07:52

Stop eens met ruzie maken, het leven is al kort genoeg..

Dit zal typisch voor forums zijn zeker ?

Op alle forums zijn er brandhaarden, maar een goed forumer trekt hem daar niks van aan, en doet voort zoals ze bezig zijn, ik weet van mijn eigen dat ik hier al zeer veel mensen geholpen hab in verband met faillissementen en met zeker veel meer dan 100 brieven te schrijven om hun GCV stop te zetten, van al die brieven heb ik hoog uit 3 bedankjes gehad, maar daar doe ik het niet voor..

,
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

JurecaBE
Berichten: 335
Juridisch actief: Nee

#23 , 28 jul 2020 10:40

Webmaster is niet meer zo actief - best uw berichten sturen naar JURECA. Ook niet naar JurecaBE -moderator. Als moderator hebben we een zeer beperkte bevoegdheid.
JurecaBE moderator

Terug naar “Suggestie-bus”