Admarkt kwam niet aan mijn gegevens, maar het incassobureau wel, hoe? Mijn email adres is persoonsgebonden, misschien zo?
E-mail adres op een eigen domeinnaam misschien ?
Want zelfs met een adres stijl Voornaam.Achternaam@EénOfAndereTelecomProvider.be kom je nog nergens ...
Het bedrijf heet weinig poten om op te staan, maar waarom zou deze incassobureau dan deze zaak aanvaarden?
Die bedrijven kopen "schulden" in bulk in, aan deel van de waarde, en hopen er meer uit te halen door achter de schuldenaars aan te gaan , kosten op te drijven, ...
Doorgaans is er weinig of geen enkele controle of de schuld wel effectief bestaat, of ze niet verjaard is, ...
Er waren in België zelfs stemmen om dergelijke activiteiten gewoon te verbieden, net wegens de excessen.
Zodanig dat de eigenlijke schuldeiser, zélf moet optreden.
Nee geen eigen domeinnaam, is gewoon outlook..
Klinkt best triestig hoe die incassobureau’s te werk gaan. Alleen maar slechte reviews ook op google van deze kantoor, zelf een keer van naam veranderd...
Maar goed, ik wil zeker niet aan struigvogel politiek doen.. stel je maar is voor, dat ik dit negeer en zij op een dag voor de deur staan en dingen in beslag nemen.