Ex pleeggezin hoelang contact

Deborahrottier
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Ex pleeggezin hoelang contact

#1 , 13 mei 2020 19:02

Mijn zoontje heeft door omstandigheden ongeveer 3 jaar in een pleeggezin gezeten. Om het kort te omschrijven, deze mensen hebben altijd goed gezorgd voor hem, alleen wanneer mijn zoontje naar huis op bezoek mocht of als we belmoment en hadden was er altijd wel iets. Ze zijn bij de rechtbank meermaals door de mand gevallen die eindelijk doorhadden dat zij alles proberen te doen om mijn zoontje weg te houden bij mij. in september 2019 is hun pleegzorg voor mijn zoontje gestopt. Zij zijn nu ex pleegouders. Nu blijven ze maar contact vragen. Er is 2 maanden geen contact geweest met de corona en alles liep goed. Wij willen het contact volledig verbreken maar nergens staat een termijn hoelang zij nog contact kunnen hebben met mijn zoontje. Iemand ooit in dezelfde situatie gezeten of iemand die weet wat ik kan doen?

Een radeloze moeder.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12828

#2 , 13 mei 2020 19:13

Het belangrijkste zegt u niet: wat wil uw zoontje?

Reclame

Terug naar “Andere”