Wij boekten via een online reisbureau verschillende vluchten (van EU naar Australië en vluchten binnen Australië).
Vanwege het coronavirus kunnen we niet vertrekken. We probeerden op verschillende manier contact op te nemen met dit online reisbureau om te kijken wat onze mogelijkheden zijn tot teruggave van onze tickets of een voucher, maar zij zijn op geen enkele manier bereikbaar (telefoonnummers en e-mailadressen zijn niet meer in gebruik (zelfs het nummer dat wordt weergegeven in de algemene voorwaarden werkt niet meer), de chatbox geeft aan 'kindly note that our English customer service team is currently not available').
Op de site van de vliegtuigmaatschappijen lezen we dat we recht hebben op een voucher, maar geven ze aan dat we ons moeten wenden tot ons reisbureau, maar deze krijgen we dus niet aan de lijn.
Op het internet zien we mensen met dezelfde problemen. Het reisbureau lijkt zich bewust communicatief af te sluiten.
Als iemand meer informatie heeft of weet hoe we dit moeten aanpakken, horen we dit graag.
Alvast bedankt
Ingo en Eline